Idag skruvade jag fast bromsoken igen och försökte ta den oljetrycksgivaren, men det var lättare sagt än gjort. Det satt nämligen en jäkla massa grejer i vägen Så kollade jag om luftfiltret behövdes bytas och det såg så ut.
Idag tog jag tag i arbetet med bilen igen. Jag passade på att skruva tillbaka allt på motorn. Samt täta sparklådorna ordentligt, så att det inte ska komma in fukt.
Jag har slipat vidare på bakluckepanelen och den börjar bli klar för inklädning nu. Så har jag rensatt upp lite runt bilen. Och snart ska jag försöka plasta klart allt.
börjar bli redo att kläs in nu.
och för övrigt ser man igen större skillnad på bilen
Idag var det spackling som gällde, men det dick ju ganska fort så då testade jag att svetsa lite. Har inga större svetskunskaper, men tänkte jag skulle testa lite. Och oavsett vad man håller på med så ska man ju åtminstone se lite proffsig ut. Så jag drog på mig en motivlackad svetshjälm och körde igång. Och svetsningen kunde väll ha sätt bättre ut, men det mesta slipades ju ändå bort. Hur som helst är jag nöjd med att ha fått bort hålen efter nissan märket på huven.
ser ju lite proffsigare ut med motivlackad svetshjälm. Trotts dom få svetserfarenheterna jag har
svetsade igen hålen efter märket
slipade ner svetsningen lite
passade även på att slipa ner det som var kvar av den ena skruven som jag fick borra ur för att få bort den gamla antennen
sen så spacklade jag huven var några stenskott att spackla på den också
Senast redigerat av streetpirate87 (21 januari 2009)