hej tack för tipset men det är lite mer än vad min ekonomi klarar 7435:- det biligaste men dom kanske ligger i den prisklassen för att driva basen mvh johnne
Vill nog påstå att GENESIS stegen är bland det mest kraftfulla slutsteg du kan köpa.
Hur menar du nu? Finns ju betydligt kraftigare än Genesis..
Klart att det finns mer kraftfulla steg än Genesis. sedan är ju frågan om man ska räkna in stegen som lvererar "Kalle Anka" watt Genesis specar innehåller riktiga watt, tillskillnad mot många andra...
Dessutom är de äldre Genesistegen handmade in England. Inget skit från "löpande bandet" i China.
Vill nog påstå att GENESIS stegen är bland det mest kraftfulla slutsteg du kan köpa.
Hur menar du nu? Finns ju betydligt kraftigare än Genesis..
Klart att det finns mer kraftfulla steg än Genesis. sedan är ju frågan om man ska räkna in stegen som lvererar "Kalle Anka" watt Genesis specar innehåller riktiga watt, tillskillnad mot många andra...
Dessutom är de äldre Genesistegen handmade in England. Inget skit från "löpande bandet" i China.
Jo jag vet att Genesis steg är handmade.
Nej steg som exempelvis MChammer och andra ILS-steg ska man ju inte räkna men.. Dock så undrar ju jag hur många det är som skulle säga att det är kalle-anka watt i t.ex DD´s Z1 och Z2 steg.. Inte jag i alla fall. Det jag kan hålla med om är att genesisstegen är fruktansvärt välljudande. Så visst finns det en HEL del steg som är betydligt kraftigare än Genesis. Men som sagt, när det gäller välljud så är Genesis svårslagna.