3434
Sök

Hur kopplar man ljusstyling?

69 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Tjenare:) Jag ska köpa lite småprylar från blueride, blandannat lysande spolarmunstycken. Hur kopplar man in dem till bilens elsystem? Vill ju att det ska bli riktigt, så att de inte laddar ut batteriet eller nåt annat fuffens:P
Kör hårt:)

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

4 767 Inlägg
29 januari 2008
Är det bara sådanahär småsaker som inte förbrukar nämnvärt med ström, kan du sätta en strömtjuv på kabeln som går till ditt cigg-uttag inne i bilen. Cigg-uttaget kan du belasta med upp till 10A normalt.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

69 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Tack för tipset:) Men jag vill inte ha en massa sladdar som går genom bilen, jag hatar sladdar som syns:P Hur gör man för att gå förbi cigguttaget och koppla direkt till elkällan, batteriet?

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
29 januari 2008
Du behöver ju inte gå igenom bilen alls, bara att koppla på det bakom cigguttaget, alltså inte med en ciggkontakt in i uttaget.

69 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
ok, nu förstår jag, tack ska ni ha båda två:)

Sök