3639
Sök

ett litet klipp ifrån kalskrona när det va ragga bilar i stan (;

2 600 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
http://www.youtube.com/watch?v=yiaQxVLhgnk här är ett litet klipp finns en hel dvd tongue är i från sommras smile titta och njut smile

gör som jag kör gubba racer=)

V-Power
1 186 Inlägg
30 januari 2008
Inga riktiga bilar ju tongue

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

566 Inlägg
30 januari 2008
Såg allt några från hemtrakterna där... Nu längtar man till sommaren å starta upp 8an cool

Avstängd
653 Inlägg
30 januari 2008
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:

Jag måste tyvärr hålla med.. Bara tråkiga orginalare.. sad

så dem måste va ombyggda för o va intressanta/fina ? och vadå inga riktiga bilar ? :S :S vad är riktiga bilar då ? :S

Jag har rätt i vad jag än säger.

Meister
6 763 Inlägg
30 januari 2008
airflow skrev:
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:

så dem måste va ombyggda för o va intressanta/fina ? och vadå inga riktiga bilar ? :S :S vad är riktiga bilar då ? :S

De måste vara ombyggda för att att vara intressanta för mig.  Det räcker med en sänkning och ett par schyssta fälgar för att se ballare ut. Annars så såg de bra ut förutom alla fulla raggare mad

V-Power
1 186 Inlägg
30 januari 2008
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:

Haha inget illa menat mot din Camaro, de e en sportbil och den har jag respekt för smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
30 januari 2008
airflow skrev:
camaro67 skrev:
Konbanan skrev:

De jag menar me inga riktiga bilar e att de e gamla vattensängar som dem har gjort en film om, som dessutom bara kör omkring lungt. Inga riktiga bilar för mej.

Du får tycka vafan du vill smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

221 Inlägg
30 januari 2008
camaro67 skrev:
airflow skrev:
camaro67 skrev:

De måste vara ombyggda för att att vara intressanta för mig.  Det räcker med en sänkning och ett par schyssta fälgar för att se ballare ut. Annars så såg de bra ut förutom alla fulla raggare mad

de fanns väl bilar som var sänkta o snygga fälgar där!!!!

Avstängd
653 Inlägg
30 januari 2008
enligt mej är raggarbilar riktiga bilar iaf, inte massa jävla plast o skit om hela bilen smile

Jag har rätt i vad jag än säger.

Kontot inaktivt
104 Inlägg
31 januari 2008
airflow skrev:
enligt mej är raggarbilar riktiga bilar iaf, inte massa jävla plast o skit om hela bilen smile

I'll second that!
Min olds väger endast 2,2 ton, och känns som en riktig bil, inget plastfjask som går sönder när man möter sandbilen.  wink

Mvh/ Adde

V-Power
1 186 Inlägg
31 januari 2008
Addekarlsson skrev:
airflow skrev:

I'll second that!
Min olds väger endast 2,2 ton, och känns som en riktig bil, inget plastfjask som går sönder när man möter sandbilen.  wink

Mvh/ Adde

Hahah du får 5p på jänken för att du vred till de så snyggt smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Sök