ErikAxelsson skrev:
Vet inte om jag skulle kalla det du håller på med för annat än marknadsföring. Hela tiden upprepande av "MediaMarkt" , "Alpine" m.m.
Förstår inte hur Du kan kritisera Onoff och Elgiganten som du gör, som om ni var Sveriges bästa kedja inom billjud.
Vill jag ha bra ljud i bilen går jag till någon som varit i branschen länge och hållt sig till just ljud. Typ BRL, MDS.
Kommer du man till MediaMarkt är det väldigt sällan man får tag i någon som du kan få den info du vill ha, kan bero på att ni har tv, stereo, dator och 1000 andra saker att tänka på också, så det köper jag.
"
Tyckte det här var lite intressant faktiskt:
Siba,Onoff,Elgiganten i ex Skövde har noll billjud. Dom har kanske nån huvudenhet, inget mer. Och kan precis nada om den. ( gällande det mesta för övrigt )..
Nej. Ska man ha någonting går man ju till en speciallist på den här fronten, utan tvekan. Så när det är dags att handla billjudsprylar måste jag personligen förflytta mig till Jönköping där BRL och ex även Media Markt finns.
Man kommer in på BRL och det första man möts av. Vad är det? Massa tv-apparater,dvd,Hemmabio etc. Längre bortigenom hittar man billjud och diverse. Hm?
Bad om lite hjälp men det var stor personalbrist sa dom. Var rent jäkla kaos.
Och varför? - Jo. Personalen hade tatt sitt pick och pack och flyttat in till Media Markt istället lite längre bort, där man träffade några av dom senare och trivdes kanon.
Så, kanske inte ska dömma personalen riktigt på "elkedjor" i alla lägen. Dom kan ju komma från andra bolag en gång i tiden med..
Lycka till med projektet, det här är ingen annan elkedja som hade brytt sig att investera i!
/ Nöjd media markt kund iaf.