3613
Sök

Hur är Xenon-lookalike?

69 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Tja! Är det nån som kan säga nåt om kvalliteten och hur de lyser? Har hört att de skulle lysa upp sämre än vanliga halogenlampor, stämmer det?
Kör hårt allihopa:)

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

98 Inlägg
31 januari 2008
kan säga av egna erfarenheter att de lyser skit kasst..iaf dom ja hade...köpte dom från xenonkungen o de va riktigt skräp så de ä inge o satsa på...

saabtok
1 306 Inlägg
31 januari 2008
JA de lyser mycket sämre , ja kör 100W från biltema och de lyser mycket sämre än orginal 55W

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

69 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Fan va kasst, är det lagligt att köra med dem då?

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

4 767 Inlägg
31 januari 2008
Köp ett riktigt xenon-kit istället, det ger både rätt "färg" på ljuset samt riktigt bra ljus smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Tomten
1 065 Inlägg
31 januari 2008
om du köper typ 4 st look a like kitt så är du ju uppe i xenon kitt.
sen hållbarheten på look a like så helt kasst

2 600 Inlägg
31 januari 2008
jag kör såna i scorpan ifrån jula dom lyser bra på torr väg men på våt väg så lyser dom inte så bra. och vill på peka om det är h4 så är hellyset kasst. men tur va så ha min scorpan in byggda exstar strålkastare så jag ha kanon bra hellyse ändå. men ha du inte exstra ljus så skulle jag inte rekomondera att köpa sånna. ska sj köpa riiktiga xenon lysen sen=)

gör som jag kör gubba racer=)

98 Inlägg
31 januari 2008
dom ja hade såg ut som att ja hade parkeringsljus på iställe...på lite längre håll asså...

Sök