I sommras var jag och ett gäng polare ute i Fjällbacka och söp. Mina singelpolare träffade några brudar från Köping och ena bruden sa: Ni vet det där programmet I en annan del av Köping och min polare svarade spontant: Ja nu känner jag igen dig!! *ASG* Fy fan jag skrattade så jag nästan dog hahhaa. Den bruden drog sen och ville inte prata mer med mina polare
Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
Direkt då jag ser den där reklamen för det där programmet byter jag.. Ursch... Får tankar direkt till "barnprogrammet" "Joelbitar". (Hatade den skiten då man var liten)
-"Vart bor du?" -"Köping, om du vet vart är?" -"Ahh.. Det är där dom där mongosarna bor va?"
Tyvärr ser många handikapp som negativt.
Klart att handikapp är negativt. Prova sätta nåt av miffona som VD för Sony.
du har inte umgåtts med funktionshinder det märks..... jag har jobbat med sådana personer och dom är så underbara så det finns inte alltså dom är sig själva o skiter i vad andra tycker
Jo, men precis som med alla sorters människor så finns det både bra och dåliga. Jag gillar inte sådana här program och tittar inte, tycker synd om dom och tycker inte det ska visas i TV. Men så länge det finns andra som tittar så.
du har inte umgåtts med funktionshinder det märks..... jag har jobbat med sådana personer och dom är så underbara så det finns inte alltså dom är sig själva o skiter i vad andra tycker
så tänk först och tala sen!
Jag har träffat dessa "kändisar" från programmet och dom är inte alls lika roliga att vara med i verkligheten. Skrikiga, arroganta, självupptagna, respektlösa typer det där.
Ska väl tillägga att jag inte träffat alla ur gänget, bara några av dom så kanske inte ska dra alla över en kant..
Direkt då jag ser den där reklamen för det där programmet byter jag.. Ursch... Får tankar direkt till "barnprogrammet" "Joelbitar". (Hatade den skiten då man var liten)
Förstår inte varför man gör program som går ut på att man ska skratta åt utvecklingstörda. Klarar inte sådana prog.
vilket extremt tråkigt program
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
skönaste var ändå tobbe igår när renen (eller vad det var) stog där när alla ville se den så kommer han och säger "hah vad kostar en såndär 1000spänn eller?" hehe ja tycker dom är riktigt sköna personer sen tycker ja inte man ska klanka ner på handikappade hade ni velat de om ni var handikappad?
haha längesedan jag såg något så kul som när Tobbe var på Kolmården och frågade om tigrarna inte fick kaffe till sin mat Underbart program, synd att jag missade förra säsongen.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Man har rätt att tycka som man vill anser jag. Även om det ibland kan utryckas lite klumpigt. Jag för min del tycker det är ett visst underhållningsvärde i programmet.