3485
Sök

Intresserad av att se min bil LIVE?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 februari 2008
Hans bil är helt klart värd de höga betyg jag gav han tycker jag... Och att han bara har en 3,5 spelar väll ingen roll.. Har hellre en snyggt stylad 940Glt än en helt orginal turbo jag!
Men det är jag de! Men jag hoppas iaf Firetraxx fixxar kaffet han lovat smile

4 299 Inlägg
16 februari 2008
pakisalim skrev:
Min tråd hete från början för er alla som undrar "kul o bli jag nominerad till den hetaste bilen iveckan (Show off the week) på den största bil community i nätet vilket är www.cardomain.com, o jag kan säga en sak att det är inte lätt o bli utvald bland 577,687 medlemmar, Intresserad av att se min bil LIVE? Då är ni välkomna till Malmö motormässan 27-30 Mars där den ställs ut
Salim
Då det är ny vinnare varje vecka så tyckte jag inte att det var lönt o ha de kvar i min tråd så jag tog bort de..men de me mässan lät jag vara kvar.
O de me alla säger min bil e orginal? jag tycker ni ska läsa först i min bilinfo innan ni börjar skriva skit...bilen är FULL startech utrustad vilket är en lyx styling precis som AMG styling packet för en merca,har även själv satt ditt lite extra chrome o spoiler lite mera små detalj men jag ville inte överdriva som Amerikaner gör för att de tycker inte jag om.Bilen är påkostad för över 150000kr med styling det är de som gör min bil lite speciellt än alla 300C orginal o ni säger att jag har bara bytt fälgar? Jag tror knappast att de skulle låta mig komma in gratis om de bara var för fälgarnas skull, de har haft 300C innan de vet mkt väl hur en orginal ser ut...o de me vilket stil jag har ?de ska du fan ta skita i jag går inte runt o säger till folk att jag inte gillar ROCK o vill heller inte att du ska ha den stilen inte ens min fassa säger något sånt till mig så vem e du?
hoppas ni e nöjda me svaret o tänker inte slösa mera av min dyrbara tid till er som inte har något annat för sig än att snacka skit på nätet,tycker personligen det är de värsta man kan göra så väx up!!fortfarande jag har inget emot er...jag e lite mera mogen när de gäller sånt...

Oj då, min 9-5a har aerokjolar och aero-fälgar, jag tror att jag ställer ut den roll *ironi*

Grejen e den att din bil trots dom 150.000 kr som du tydligen lagt i bilen fortfarande ser relativt original ut jämfört me tex Lukas Kooz bilar och bilar med samma stil (trots dina överdimentionerade fälgar). Det är nog därför folk har reagerat wink

citat: har även själv satt ditt lite extra chrome o spoiler lite mera små detalj men jag ville inte överdriva som Amerikaner gör. Detta gör att din bil mest blir en stilren originalbil.

Startech paket precis som AMG förbättrar bara originalutsendet lite.

pussi skrev:
fan va många avundsjuka som finns här skulle det vatt en svensk som ägde den bilen skulle man fått höra motsats de roliga är att han bryr sig inte ett dugg om va ni håller på snacka om...haha

Jag tror inte att de hade spelat någon roll faktiskt. Visste inte ens att han va "ickesvensk".
Men de e ju bra att han inte bryr sig, för då behöver inte du rösta 1:or på andras bilar wink

4 670 Inlägg
16 februari 2008
såg bra ut men tycker inte det sticker ut på något vis! tycker den ser mycker org ut bara fäljarna.. inget ja skulle kolla på hos en mässa vill hellre se ombyggda fordon tongue
Senast redigerat av mickius (16 februari 2008)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
16 februari 2008
Oavsett vad du har gjort med bilen så är du fortfarande lika pinsam. :\

Whine whine!

1 072 Inlägg
16 februari 2008
Gormanz skrev:
Helt sanslöst vilka personangrepp. Han gillar sin bil, låt honom göra det. Det är detta som kallas mobbning mina vänner.

1 mot 1 är fight
2 mot 1 är fegt
3 eller fler mot 1 är underhållning lol

Kunde inte hålla mig hmm

Lika bra att säga att med detta menar jag inte att ni ska ut 10pers och spöa någon nu!! tongue
Senast redigerat av sik (16 februari 2008)

Körv
3 535 Inlägg
16 februari 2008
Men herregud.. Lägger man upp ett halvkorkat inlägg här så får man ju massa mothugg.

Truckdriving Man

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 februari 2008
vilken jävla sopa, han stavar fan sämre än mig och det är riktigt illa!  och hans jävla "gangsta" bil ser ut som vilken 300c som helst, och han klär sig som en 12 åring som tycker dom är tuffa ! Det är fan du som ska växa upp! och vilket jävla rasistsnack, skulle en svensk "stylat" sin lika fult skulle ja fan hackat på han med..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Ellertz skrev:
vilken jävla sopa, han stavar fan sämre än mig och det är riktigt illa!  och hans jävla "gangsta" bil ser ut som vilken 300c som helst, och han klär sig som en 12 åring som tycker dom är tuffa ! Det är fan du som ska växa upp! och vilket jävla rasistsnack, skulle en svensk "stylat" sin lika fult skulle ja fan hackat på han med..

lollollollol

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 februari 2008
sik skrev:
Gormanz skrev:
Helt sanslöst vilka personangrepp. Han gillar sin bil, låt honom göra det. Det är detta som kallas mobbning mina vänner.

1 mot 1 är fight
2 mot 1 är fegt
3 eller fler mot 1 är underhållning lol

Kunde inte hålla mig hmm

Lika bra att säga att med detta menar jag inte att ni ska ut 10pers och spöa någon nu!! tongue

hahhahaha, så jäkla sant, de bästa i hela tråden ! wink

- Har du champagne?

Rörpulare
1 453 Inlägg
16 februari 2008
Jadu säger bara att denna tråd har ju spårat totalt haha och me det menar ja underhållande! bilen är ju som sagt nice men vetta fan för alla de pengarna hoppas de går bra på mässan!
Senast redigerat av E30Tompa (16 februari 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
16 februari 2008
pussi skrev:
fan va många avundsjuka som finns här skulle det vatt en svensk som ägde den bilen skulle man fått höra motsats de roliga är att han bryr sig inte ett dugg om va ni håller på snacka om...haha

är man rasist för att man ger krirtik på en bil nudå?
tror dom flesta inte ens visste om att han var utländsk när de gav kritik

Makaronborrare
993 Inlägg
16 februari 2008
Hahaha denna tråden är bara för rolig big_smile

underordnad allfixare
696 Inlägg
16 februari 2008
Hallå tråden börjar balla ur vi skulle ju hålla oss till kaffet smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 februari 2008
LasseMan skrev:
Hallå tråden börjar balla ur vi skulle ju hålla oss till kaffet smile

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
16 februari 2008
Att det finns så otroligt jävla korkade personer som vissa här är, trodde jag inte fanns bland folk över 15 år.
Sluta med de jävla otrevliga personangreppen. Är ni sä jävla avundsjuka att ni måste hacka på snubben? Kommerntera bilen istället.

/Gormanz

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 februari 2008
Gormanz skrev:
Att det finns så otroligt jävla korkade personer som vissa här är, trodde jag inte fanns bland folk över 15 år.
Sluta med de jävla otrevliga personangreppen. Är ni sä jävla avundsjuka att ni måste hacka på snubben? Kommerntera bilen istället.

vi försöker få ner han på jorden bara... För tydligen så tror han att hans bil är nått speciellt. Sen hans jäkla kompis pussi "fittan" röstar 1 or på alla som skriver nått här..

- Har du champagne?

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
16 februari 2008
Ja men det var ju snällt av er!?
Hur vet du att det är hans kompis?

/Gormanz

2 751 Inlägg
16 februari 2008
Hahahahaha ser att vissa är besatta av poängsystemet!! Hahaha varför bryr ni er vad andra röstar hur viktigt är de igentligen?Ellertz verkar ju ha kolla på vem som röstar vad hahaha patetiskt... Kan säga att hans bil Original slår många av er bönners 9000 och 740 oavsett vad ni har gjort med dom.... Sen om han är värd att ställa ut sin bi på elmia eller inte det är väll elmia arrangörernas problem! Eller? I nte för att jag har nått emot 9000 eller 740 men sant e sant
Senast redigerat av n0b0dy_ (16 februari 2008)

Who Djaa bless no man curse

881 Inlägg
16 februari 2008
Jag kan ärligt säga att jag är avundsjuk på pakisalim's bil, samt att jag gärna skulle köpa en om jag haft råd. Kollar på pakisalims bil och jämför den med en orginal 300c så ser man skillnad, om man tittar noga. Men jag kan inte direkt påstå att man ser nån skillnad om man tvärtittar, förutom fälgarna då. Jag skulle gladeligen titta på bilen live om den stod utanför min dörr, men jag skulle nog inte orka att fara iväg på nån show för att titta på den.

Jag säger inte att bilen är ful, jag tycker ärligt att den är skitsnygg, men inte heller sådär utöver det vanliga. Sen vet man ju inte om man kan jämföra den med som tidigare nämnt, Lukas Kooz bilar.

Så om jag sammanfattar mitt velande tongue så kan jag säga; är bilen snygg? - Ja.  Är bilen superduper jättespeciell? - Nej, inte enligt mig.

2 751 Inlägg
16 februari 2008
PlumCrazy skrev:
Jag kan ärligt säga att jag är avundsjuk på pakisalim's bil, samt att jag gärna skulle köpa en om jag haft råd. Kollar på pakisalims bil och jämför den med en orginal 300c så ser man skillnad, om man tittar noga. Men jag kan inte direkt påstå att man ser nån skillnad om man tvärtittar, förutom fälgarna då. Jag skulle gladeligen titta på bilen live om den stod utanför min dörr, men jag skulle nog inte orka att fara iväg på nån show för att titta på den.

Jag säger inte att bilen är ful, jag tycker ärligt att den är skitsnygg, men inte heller sådär utöver det vanliga. Sen vet man ju inte om man kan jämföra den med som tidigare nämnt, Lukas Kooz bilar.

Så om jag sammanfattar mitt velande tongue så kan jag säga; är bilen snygg? - Ja.  Är bilen superduper jättespeciell? - Nej, inte enligt mig.

X2

Tycker hans paket som han har till bilen är väll jämförbart med audis S-Line man ser skillnad på detaljer men fortfarande samma utseende..

Who Djaa bless no man curse

Sök