för att jag är så dum så jag har vänt på dygnet, dock var väll det typ 1 år sedan man gjorde det.. eftersom man är arbetslös så är dagarna så tråkiga så då kan man lika gärna sova bort dom genom att gå och lägga sig sent
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
för att jag är så dum så jag har vänt på dygnet, dock var väll det typ 1 år sedan man gjorde det.. eftersom man är arbetslös så är dagarna så tråkiga så då kan man lika gärna sova bort dom genom att gå och lägga sig sent
ohh det känner jag igen mycket väl...njut så länge du kan
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
hmm för jag har sömnproblem och för 3timmar sedan tog jag sömntabletter (5st) som jag har fått på recept och är inte minsta trött än. fy fan va livet kan vara surt ibland....
ohh det känner jag igen mycket väl...njut så länge du kan
haha nja vettefan om jag kan njuta av det... skulle hellre gå och lägga mig tidigt och jobba på dagarna istället
Senast redigerat av _Glenne_ (6 februari 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Haha har vänt på dygnet jag med... e svintrött nu men kan inte dra mej från datorn heller... plus att när jag lägger mej i sängen så somnar jag inte förens någon timme endå så då e de bättre att sitta vid datorn
för att jag inte kan sova... sitter o drömmer om turbo till min sierra... xbox 360 bytes mot turbo!! haha
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...