2485
Sök

om jag kissar på en polisbil, när jag är full....

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Vad händer då tror ni, står dom och väntar tills jag pissat klart, eller tar dom mig direkt ?.. då får dom ju massa piss på sig ?

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Meister
6 763 Inlägg
7 februari 2008
Amit skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Vad händer då tror ni, står dom och väntar tills jag pissat klart, eller tar dom mig direkt ?.. då får dom ju massa piss på sig ?

Förmodligen en batong i huvudet. eller pepparspray på snorren

Åhh fy fan de svider i hela mig nu mad

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 februari 2008
Dom kanske säger som en ordningsvakt sa till en polare, när han pinkade bakom en mack när dom inte ville låna ut muggen till honom.
(Det var cruising i stan och alla hänger runt den macken, så dom stänger av toan då.)
Vakten:
- Stoppa in den där!
Polarn:
-Får jag skaka av den först?
lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

DFFL
9 020 Inlägg
7 februari 2008
De lär ju be dig sluta, med en inte allt för vänlig ton. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
De va då ett jävla samtals ämne.. De kan ju ryck tag i dig bakifrånså borde de ju vara skyddade.. Du torskar iaf stenhårt

Ja men är man apfull så vänder man ju sig om...och fortsätter pinka på deras ben smile

BMW fantast
1 172 Inlägg
7 februari 2008
haha.. testa och gör det så får du veta:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
AeroMalm skrev:
haha.. testa och gör det så får du veta:D

Ja...man vet aldrig vad som händer på fyllan.. smile

945 Inlägg
7 februari 2008
Irmscher Vectra skrev:
Dom kanske säger som en ordningsvakt sa till en polare, när han pinkade bakom en mack när dom inte ville låna ut muggen till honom.
(Det var cruising i stan och alla hänger runt den macken, så dom stänger av toan då.)
Vakten:
- Stoppa in den där!
Polarn:
lol

hahahahahaha......keep that good spirit up!

topic: Om man är så jävla bäng i roten så att man fjölar på en snutbil ....ja då jävlar så måste man ju ha dödslängtan...finns folk som har blivit ihjäl slanga av snutar för mindre....ta Osmo Vallo eller va fan han hette, som dom ba plockade upp på stan å helt enkelt slog ihjäl!
Om jag inte minns fel så boxa dom honom i magen så att han spydde på en snutarna, sen så klappa dom ihjäl honom.
Men visst testa, vi kan läsa om det i blöaskan sen *S*
Senast redigerat av TTTTT (7 februari 2008)

blinka blått om du vill rejsa!

Bobo
7 februari 2008
Risken finns nog att du blir upptryckt mot bilen på precis det stället du gjort ditt behov, kanske smaka lite asfalt också

3 113 Inlägg
7 februari 2008
beror ju på hur schysst polisen är?
kan ju bli allt mellan klapp på huvet till bli själv nerpissad

Semper Fi

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Bobo skrev:
Risken finns nog att du blir upptryckt mot bilen på precis det stället du gjort ditt behov, kanske smaka lite asfalt också

men om dom kommer..så håller man sig..sen när dom ska börja brotta ner en, så kan man börja kissa igen ?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
7 februari 2008
Suck på dig smile en kompis som pissade på polisbilen på en festplats utanför ed i sommras fick iaf en pappersrulle i näve å fick torka piss under allmänt jubel! de eller fyllecell!

987 Inlägg
7 februari 2008
TTTTT skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Vakten:
- Stoppa in den där!
Polarn:
lol

hahahahahaha......keep that good spirit up!

topic: Om man är så jävla bäng i roten så att man fjölar på en snutbil ....ja då jävlar så måste man ju ha dödslängtan...finns folk som har blivit ihjäl slanga av snutar för mindre....ta Osmo Vallo eller va fan han hette, som dom ba plockade upp på stan å helt enkelt slog ihjäl!
Om jag inte minns fel så boxa dom honom i magen så att han spydde på en snutarna, sen så klappa dom ihjäl honom.
Men visst testa, vi kan läsa om det i blöaskan sen *S*

Tror ju inte det händer här direkt.. hmm

i like it load

BMW it is
32 Inlägg
7 februari 2008
Irmscher Vectra skrev:
Vakten:
- Stoppa in den där!
Polarn:
lol

hahahahhaaa!!!

FTP... Power Is Nothing Without Control

julgran
214 Inlägg
7 februari 2008
testa och se vad som händer wink
Beror ju på vad de är för poliser, kanske får smaka asfalt eller slicka upp kisset igen wink

Om dom är gnälliga eller nåt tar dom dig säkert för kränkning eller blottning när du vänder dig och fortsätter pissa.

har ingen aning om vad dom skulle göra, bara rena gissningar precis som alla andra.

leo_m83
7 februari 2008
jag har pissat på "almänna plats" och fått 500:- böter. Man lär väl inte komma undan med böter om man pissar på polis bil

Livsnjutare
342 Inlägg
7 februari 2008
Mjae, skulle mycket väl kunna bli åtal också!

Antagligen fyllecell, tre besök hos socialen, prick i registret och böter på 600:-

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

21 Inlägg
7 februari 2008
Jonve skrev:
Mjae, skulle mycket väl kunna bli åtal också!

Antagligen fyllecell, tre besök hos socialen, prick i registret och böter på 600:-

Låter som om någon har provat... lol

Less is more!!
Flat4Power!!

Sök