2597
Sök

Hetast fälgar just nu?!

Livsnjutare
403 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
vilka fälgar e hetat just nu?? eller är det bara ace hero som gäller.. verkar nästan så:)

Gta Iv 31april

(none)
1 725 Inlägg
7 februari 2008
Fasen..Ace Hero bör dö ut..De är så vanliga och dags för någon annan uppsticakre snart. De är ju fina men vanliga. BBS är ju vanliga med, men på en helt annan nivå än Ace.

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

Livsnjutare
403 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Braather skrev:
Fasen..Ace Hero bör dö ut..De är så vanliga och dags för någon annan uppsticakre snart. De är ju fina men vanliga. BBS är ju vanliga med, men på en helt annan nivå än Ace.

//Jonas

skulle vilja ha krom fälgar,, men då får jag sälja bilen först,, och var ska ja då ha fälgarna? (A)

Gta Iv 31april

16 197 Inlägg
7 februari 2008
kromfälgar e ju inte ens dyrt idag men de e få bilar de passar på.. ser ofta "plastigt" ut i mina ögon.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

(none)
1 725 Inlägg
8 februari 2008
evilaudio skrev:
kromfälgar e ju inte ens dyrt idag men de e få bilar de passar på.. ser ofta "plastigt" ut i mina ögon.

Håller med till hunda där!!! Det är såå få bilar som passar med de dock..inget illa mena, bara fakta! Men alla har ju olika smak!
Sen är det alltid såå svårt att ha krom i detta Svergie då man får göra rent dom så ofta då de blir sketna på en gång.

Nu skall jag inte kritisera krom inte..Men vad menar du med  "var ska ja då ha fälgarna`?" -s40-
Senast redigerat av Braather (8 februari 2008)

Livsnjutare
403 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:

till s40 så passar d fint.. spec om den e silver. dom jag kollat på har vart dyra, men visst, finns ju alltid skitmärken

Gta Iv 31april

16 197 Inlägg
8 februari 2008
-S40- skrev:
evilaudio skrev:

till s40 så passar d fint.. spec om den e silver. dom jag kollat på har vart dyra, men visst, finns ju alltid skitmärken

på en silver bil ska man ha mörka fälgar smile  sen ska den va rätt ombyggd om man ska krom på den.. smile

du får ju lätt 4 st 19" krom för 10.000..

Livsnjutare
403 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
Braather skrev:
evilaudio skrev:

Håller med till hunda där!!! Det är såå få bilar som passar med de dock..inget illa mena, bara fakta! Men alla har ju olika smak!
Sen är det alltid såå svårt att ha krom i detta Svergie då man får göra rent dom så ofta då de blir sketna på en gång.

Nu skall jag inte kritisera krom inte..Men vad menar du med  "var ska ja då ha fälgarna`?" -s40-

om ja säljer bilen så har jag ju ingen bil o sätta dom på  ...

Gta Iv 31april

Livsnjutare
403 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
-S40- skrev:
evilaudio skrev:

på en silver bil ska man ha mörka fälgar smile  sen ska den va rätt ombyggd om man ska krom på den.. smile

smaken e som baken. vilka rekomederar du te min då? ngra tips:)

Gta Iv 31april

57 Inlägg
8 februari 2008
Vita superturismo, bålfränt smile

16 197 Inlägg
8 februari 2008
-S40- skrev:
evilaudio skrev:
-S40- skrev:

va får dom kosta??  sen e ju frågan om du ska bygga om bilen nåt mer elle om den ska va standard??

945 Inlägg
8 februari 2008
Jag är så fruktansvärt trött på alla fälgar med svarta detaljer, typ Dotz och sånt. Ser fruktansvärt billigt och osmakligt ut.

Livsnjutare
403 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
-S40- skrev:
evilaudio skrev:

va får dom kosta??  sen e ju frågan om du ska bygga om bilen nåt mer elle om den ska va standard??

den ska se ut som den gör fast me kjolpaket.. kosta va d kosta vill:D

Gta Iv 31april

16 197 Inlägg
8 februari 2008
Sir_x skrev:
Jag är så fruktansvärt trött på alla fälgar med svarta detaljer, typ Dotz och sånt. Ser fruktansvärt billigt och osmakligt ut.

de e bra mycke snyggare än krom iaf smile   krom på en svessonbil ser bara FEL ut.."ja hade inte råd me en fet bil men ja försökte kompensera de me snygga fälgar"

(none)
1 725 Inlägg
8 februari 2008
Sir_x skrev:

Ända Dotz som är snygga är Dotz Mugello. De kan allt passa gott på S40? Inte allt för svarta som du säger. Fär håller med dig med..Alla säger att man ska skaffa dessa svarta fälgar med kromkant..Vanligt som fasen nu med ju.
Senast redigerat av Braather (8 februari 2008)

16 197 Inlägg
8 februari 2008
-S40- skrev:
evilaudio skrev:
-S40- skrev:

den ska se ut som den gör fast me kjolpaket.. kosta va d kosta vill:D

kosta va de kosta vill??   tufft.. då kan du ju köpa fälgar därifrån j besällt mina.. www.braid.es

Livsnjutare
403 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
Sir_x skrev:

så bara för en fälg har svarta detaljer så ser den billig ut? eehm, okeej, kör på d ^^

Gta Iv 31april

(none)
1 725 Inlägg
8 februari 2008
Kolla efter Dotz Mugello på http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.htm? … webdid=284

//jonas

16 197 Inlägg
8 februari 2008
Braather skrev:
Kolla efter Dotz Mugello på http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.htm? … webdid=284

//jonas

dom skulle nog sitta som en SMECK på hans volvo smile

Bilvårdsexpert
26 Inlägg
8 februari 2008
Sir_x skrev:

Jasså tycker du det.

Tycker det är riktigt stiligt.

Sök