Jag letar efter en ringsignal men ja kan ej hitta den, det är gruppen lillasyster med umbrella, vill så gärna ha den till mobilen. Men hittar den bara i musikformat. Nån som kan hjälpa mig,
Jag letar efter en ringsignal men ja kan ej hitta den, det är gruppen lillasyster med umbrella, vill så gärna ha den till mobilen. Men hittar den bara i musikformat. Nån som kan hjälpa mig,
Det är väl i musikformat du vill ha den om det är en ringsignal, eller du kanske menar musikvideo?
nja ja hittar ju låten men den är inte som en ringsignal, beställer ja den från nätet så att säga går den inte använda som ringsignal i mobilen, ja har den lila 3g telefonen så den är ju rätt ny. j akan mp3 men enligt min telefon när ja får låten är den i mp4 format. svårt å förklara. ja vill helst ha hela låten
men fall någon skickar låten i mp3-format o du för låten till mobben via usb-kabel så är problemet antagligen slöst "den lilla 3g telefonen" finns en hel del nya 3G mobiler om man säger så.. eller menar du 3-mobil?
nja ja hittar ju låten men den är inte som en ringsignal, beställer ja den från nätet så att säga går den inte använda som ringsignal i mobilen, ja har den lila 3g telefonen så den är ju rätt ny. j akan mp3 men enligt min telefon när ja får låten är den i mp4 format. svårt å förklara. ja vill helst ha hela låten
Om jag inte har helt fel så är .mp4 ett format för video, så det är kanske därför det inte funkar.
de är nog så. har iallafall låten som vanlig musik på datorn, är ju inte så där jättehajj på att föra över saker till tele från datorn, från mobil till dator funkar hyffsat.