3617
Sök

bästa bil spelat genom alla tider

825 Inlägg
22 juni 2009
Subw000fer--92 skrev:
Forza motorspor 2 big_smile tragiskt nog gick det sönder sen 360'n tongue

Samma problem med min Xbox 360 , fick Ring Of Death tyvärr sad. Ska nog fixa en ny snart , hoppas bara jag kan andvända den gamla hårddisken till den nya också så jag slipper göra om allt igen . 3 Års arbete gör man inte om på en vecka .  Annars är ju Colin McRae spelen och Gran Turismo spelen väldigt bra också . Jag gillar Toca spelen också . Tur PS2 n funkar .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

825 Inlägg
22 juni 2009
Need for speed fram till dom senaste spelen . GTA San Andreas är också grymt bra .

825 Inlägg
22 juni 2009
PGR 3 och 4 , Richard Burns är inte dåligt heller

825 Inlägg
22 juni 2009
Race pro + GTR serien .

825 Inlägg
22 juni 2009
V-rally 2 har jag spelat MYCKET , dock var det länge sedan nu , brukade göra egna banor med stora hopp så man flög hur långt som helst . Test Drive Unlimited är riktigt bra också , Enthusia är ett spel med bra ideer och speciell kontröll , det är inget för arcade fansen . Körde mest Corvette C5 och Nismo Skyline där . Älskade ljudet i Corvetten på motor steg 2 . Gud vad bra den lät då .
Senast redigerat av fontheking5 (22 juni 2009)

Love my Godzilla!
289 Inlägg
22 juni 2009
Moser skrev:
Stunts som jag hade till 386:an cool

har aldrig lagt så mkt tid på ett bilspel! kunde ju bygga egna banor ffs! big_smile

annars de jag spelar nu för tiden är väll DiRT på 360... men hittar nog nått roligare snart wink

WOORD Stunts va grymt kul haha.

*Forza motorsport 2 ...snart kommer 3an big_smile

"Godzilla" R32GTR

398 Inlägg
22 juni 2009
Need for speed undercover tongue

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

825 Inlägg
22 juni 2009
Skyssis skrev:
Moser skrev:
Stunts som jag hade till 386:an cool

har aldrig lagt så mkt tid på ett bilspel! kunde ju bygga egna banor ffs! big_smile

annars de jag spelar nu för tiden är väll DiRT på 360... men hittar nog nått roligare snart wink

WOORD Stunts va grymt kul haha.
*Forza motorsport 2 ...snart kommer 3an big_smile

Ja , hoppas jag får fixat en ny 360 tills dess .

BMW fantast
1 172 Inlägg
22 juni 2009
colin mcrae spelen.. har höga förväntningar på colin mcrae dirt 2 som kommer till hösten...tongue

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

16 197 Inlägg
22 juni 2009
finns de nå roliga bilspel alls??  tveksamt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

553 Inlägg
22 juni 2009
Grand Turismo 3 utan tvekan det bästa någonsin wink

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
22 juni 2009
Till alla er som har en Xbox 360 som fått rödring: Det går på garantin! Det är "ganska" många 360 som fått rödring och Microsoft har därför gratis reparation av det i garantin. Kontakta Microsoft så skickar dom en lapp, sen packar ni ner lådan och en firma kommer hem till dörren och hämtar Xboxet. Sen hamnar det på semester i Tyskland i nån vecka eller tre, och sen levereras det hem till dörren igen. Smidigt och gratis

Angående bilspel så är Forza 2 svårslaget, och 3:an ser vi mer än fram emot!

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Random Hero
4 047 Inlägg
22 juni 2009
rickylicious skrev:
Till alla er som har en Xbox 360 som fått rödring: Det går på garantin! Det är "ganska" många 360 som fått rödring och Microsoft har därför gratis reparation av det i garantin. Kontakta Microsoft så skickar dom en lapp, sen packar ni ner lådan och en firma kommer hem till dörren och hämtar Xboxet. Sen hamnar det på semester i Tyskland i nån vecka eller tre, och sen levereras det hem till dörren igen. Smidigt och gratis

skicka in mitt första 360 för snart ett år sedan o dom väntar på delar säger dom, de ligger i belgien på nåt lager o samlar damm. jag har fått stå för kostnaderna att skicka dit de o ska få igen de när ja får tillbaka de runt 2036 lr nåt tongue

Dog food lid. Backwards

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
22 juni 2009
DusanMandick skrev:
rickylicious skrev:

skicka in mitt första 360 för snart ett år sedan o dom väntar på delar säger dom, de ligger i belgien på nåt lager o samlar damm. jag har fått stå för kostnaderna att skicka dit de o ska få igen de när ja får tillbaka de runt 2036 lr nåt tongue

Skickade du in det via Microsofts support? Det var det konstigaste jag har hört isåfall. Jag har själv haft 360 sedan det släpptes och sprungit på en hel del andra ägare genom åren + att jag har jobbat på sveriges officiella Xbox-forum, men jag har aldrig hört något om folk som fått vänta så länge. Har man otur brukar det ta upp till 4-5 veckor. Nångång (bland annat innan Halo 3 släpptes) så var det många idioter som med flit överhettade sina Xbox för att få rödring så att dom blev reparerade innan Halo 3 kom, och för att därför slippa få rödring när dom spelade spelet.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

825 Inlägg
22 juni 2009
Min XBOX 360 är 3 år gammal och har fungerat bra ända tills nu . Men så fick jag problem med ljudet på tv n och jag tror att det var en kontakt som var dålig och det enda sättet som jag visste då för att få tillbaka ljudet var att skruva på dom sladdarna . Dessutom fick jag ingen signal från Xbox en till TV n när jag bytte tv . Men på PS2 n får jag signal . Vet ej varför . Sen så kom den röda ringen tyvärr . Synd för jag vill gärna spela dom spelen jag har till Xbox 360 , n . Jag får väl lämna in det .

7 100 Inlägg
24 juni 2009
måste ha ett nytt spel,så någon som har nå tips på nå bra rally spel,som wrc och sånt? smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
24 juni 2009
Finns inget spel som slår Need for Speed: Porsche Unleashed
"Finns 80 olika Porsche-modeller att välja mellan. Allt från den första, 356 Ferdinand, till 2000 911 Turbo finns där att ratta på en mängd banor och i olika spellägen."
Alla bilar har interiör, ljudet är skitgrymt. Och spelet är snuskigt svårt. Krockar man så gör det ONT i plånboken, man måste verkligen köra cleant!

Är man inte ute efter 100% realism så är Carmageddon 2 helt oslagbart, spelar det fortfarande lite då och då. smile

1 396 Inlägg
24 juni 2009
FL3JM skrev:
Finns inget spel som slår Need for Speed: Porsche Unleashed
"Finns 80 olika Porsche-modeller att välja mellan. Allt från den första, 356 Ferdinand, till 2000 911 Turbo finns där att ratta på en mängd banor och i olika spellägen."
Alla bilar har interiör, ljudet är skitgrymt. Och spelet är snuskigt svårt. Krockar man så gör det ONT i plånboken, man måste verkligen köra cleant!

Är man inte ute efter 100% realism så är Carmageddon 2 helt oslagbart, spelar det fortfarande lite då och då. smile

Håller med där. Porsche Unleashed är det bästa bilspelet någonsin! Hoppas dom gör en ny version med bättre grafik och realistisk fysik!
Senast redigerat av NiclasT (24 juni 2009)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

2 751 Inlägg
24 juni 2009
Porsche unleashed var grymmt!!

Who Djaa bless no man curse

Sök