jo lite småsaker men ändå dom dyraste.. ha köpt msd spolar och beställt nira i3+. ska snart beställa superflex till bakvagnen. bara den här kylan lägger sig ska ja börja slipa å spackla.. (har ingen värme i garaget) sen e d lack som gäller.. den står här hemma å väntar i burkarna..
Tja. här hander de inte mycket nu. köpte ett hus just så har de på listan nu. fick hem nira just iafl. lägger ut lite bilder så ni inte tror ja bara e lat.
nira i3+
Köket ja håller på å renoverar..
mera kök
klart man måste ha is till groggen i sommar!!
tapeten i vardagsrummet. ser lite konstig ut eftersom tapetlimme inte torkat änn..
Läst igenom hela tråden nu och ja kan inte säga annat än att detta e ett skitgrymt projekt, och jag ser fram emot slutresultatet lika mycket som en liten unge ser fram emot på jultomten på julafton Men vore det inte bättre att ha en 16 ventilar motor eller det kanske inte gå i? tyckte det bara såg ut som en 8 ventilare?
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
Läst igenom hela tråden nu och ja kan inte säga annat än att detta e ett skitgrymt projekt, och jag ser fram emot slutresultatet lika mycket som en liten unge ser fram emot på jultomten på julafton Men vore det inte bättre att ha en 16 ventilar motor eller det kanske inte gå i? tyckte det bara såg ut som en 8 ventilare?
jo d sku gå å få i en 16 ventilare.. men e manligare att köra ifrån en bmw elr dyligt med 8 ventiler mot 24 elr va dom har..
jo ja längtar som fan tills man får lite mera tid över å kan börja igen! just nu håller ja på å avslutar en 8dagars förkylning.. :S
riktigt kul projekt hoppas du får igång den till sommaren så du kan ut o rita :p va de en 4:10 bakaxel du hade införskaffat till bilen eller?
jag är inte helt säker om det är en sån axel. men ja tror de.. står inget på den, hittar precis ingenting.. men borde ju va den eftersom den har kylflänsarna på diffkopan...
riktigt kul projekt hoppas du får igång den till sommaren så du kan ut o rita :p va de en 4:10 bakaxel du hade införskaffat till bilen eller?
jag är inte helt säker om det är en sån axel. men ja tror de.. står inget på den, hittar precis ingenting.. men borde ju va den eftersom den har kylflänsarna på diffkopan...
4:10 är väll en utväxling inte en axel... axeln borde hete 1030 eller 1031
Kanske lite stor turbo, typ 0 i laddtryck till 6500rpm sen MASSOR!!!
Vad har du fått tag i för 2,5 liters vev? äkta eller omslipad?
skoj! ne har räknat me ladd ganska tidigt.. inte allt för tidigt såklart! men ska man ha mindre gaspådrag än fullt då? e ju ämnad för 402m mest.. klart ja ska köra på gata å, men e d så att de står någon bmw bredvid mig vid rödljuset så har ja alltid launchcontroll! som stressar upp turbon lite!
har inte börjat med bottendelen ännu.. men söker 2.5vev.
leta upp en äkta för de omslipade går av... ventilsallad är inte så roligt
jasså det blir inte värre än en ventilsallad när veven går av?...
4:10 är väll en utväxling inte en axel... axeln borde hete 1030 eller 1031
de är vell klart att de är en utväxling. men vilken utväxling brukar oftast sitta i 1030/31 axeln då?? så varför orka gnida om någe sånt? vanligt folk som gillar volvo borde ju veta de... och jo.. de borde va 1031axeln..
har för mig att de brukar stå på diffklumpen eller om de står i banjokåpan