kompisen hade min till fjällen förra veckan! spela roll liksom. bara jag fick låna hans bmw:) annars är det en del som kört dom dock när jag är full oftast! dock lånar jag aldrig ut en bil till mamma i gen!
Bruksbilen lånar jag ut, i alla fall till folk som jag vet kan köra. Mussen där emot lånar jag alldrig ut. Flickvännen har tjatat i 2 år på att få köra den hehe. Men jag vet att jag skulle ha jävligt svårt att förlåta om nån skulle smälla den så det är lika bra att låta bli.
bara te farsan, bara han vet hur en volvo ska köras. morsan och plasfarsan ligger på kopplingen hela tiden och slirar. så nej tack. men vinteråket vill dom inte äns köra.
Jag låter alla som vill provköra min bil (Brukar föreslå det själv och skulle någon behöva/vilja låna den är det inga problem. Den är ju helförsäkrad så det blir inte så snuskigt dyrt om något skulle hända. Har nog bara lånat ut den en gång än så länge trots det och den gången blev min kompis stoppad av snuten i en rutinkontroll ^ ^
mor har inge körkort och pappsen klarar inte av att köra en stor bil de t vill säga en helt vanlig 240. så nej jag lånar inte ut bilen då. det ska vara till nån som haft körkort ett par år och kan köra då
Jag låter alla som vill provköra min bil (Brukar föreslå det själv och skulle någon behöva/vilja låna den är det inga problem. Den är ju helförsäkrad så det blir inte så snuskigt dyrt om något skulle hända. Har nog bara lånat ut den en gång än så länge trots det och den gången blev min kompis stoppad av snuten i en rutinkontroll ^ ^
har jag vägarna förbi lund så kommer jag och lånar din bmw höhö
Jag lånar ut min bil te vänner å bekanta å familjemedlemmar.. en tjejpolare övningskörde tom mig i den bilen. sedan har pappa hahft den många gånger te affäretn å jobbet.. rätt collt när det kommer en gubbe på över 60 bast med bilen hehe
är ju dumt att låna ut sin bil och sätta vänskap med polare på spel för om det händer något är det bara risk för tjaffs. enligt mig iallafall.
Har jag några polare som skulle börja tjafsa om eventuell självrisk när dom smäller min bil är jag bara glad att dom blir avslöjade. Lätt värt ett par tusenlappar. Tycker även det är värt ett par tusenlappar att kunna sprida glädje.