Det räcker att det är en nål som har gjort hål i intercoolern för att den inte skall gå så bra.
Detta stämmer helt och hållet inte.....De är HÅL i typ alla originalintercoolers för att eventuell olja och skit ska kunna rinna ut ur intercoolern...och dessa är något större än en nål...
är du säker att den där informationen är korrekt? låter väldigt osannolikt tycker jag. var sitter dom hålen isåfall? och vad händer när det är laddtryck/sug i intercoolern? då borde den läcka/suga in orenad tjuvluft där. låter helsjukt.
Men gör en plugg till anslutningen till filerboxen/turbininloppet och trycksätt... Naturligtvis ska du inte trycksätta med 10 bar utan 0.5 som är normalt laddtryck... Slit inte och dra i slangar, de kan göra duktigt ont ifall den hoppar av... Om den saknar laddtryck totalt så är det ett stort hål, om det bara pyser lite så är det inte det som orsakar problmet...
Jag gissar på ett gigantiskt hål i en slang eller en gavel på IC:n som spruckit/lossnat...