Eclipse-GS skrev:
Alltså en sak fattar jag inte, Folk som skriver totalt meningslösa kommentarer om filmer eller låtar eller vad det nu är som en person har gjort, ni som gör det, varför ? Har ni tänkt på att alla är inte lika, somliga kan ta mycket illa upp & andra inte, finns dom som kanske setat i timmar för att redigera nått eller göra nått för att sedan dom vill visa upp & är nöjda med, & så kommer det någon totalt oförståeende person & bara RATAR ner hela grejjen med vad personen har åstakommit, tycker det är så lågt, Är det inte meningen att man ska hålla ihop på en sådan community eftersom jag antar att alla som är registerade här har en sak gemensamt, BILAR ?
Ni som skriver taskiga, meningslösa, ja m.m kommentarer varför ? har ni det tugnt hemma eller på jobbet eller vad ? vad får er illska att gå ut över någon annan ? om det nu är det som ni har innom er ? eller är ni bara totalt IQ befriade ? Om ni nu måste skriva nått så testa med att skriva nå snällt eller nått i den stilen, eller så SKIT i att ens kommentera med en dålig mening..
ALLA ÄR INTE LIKA, TÄNK PÅ DET,
Och jag tror ingen uppskattar att man får taskiga kommentarer eller nå dyligt. själv så skiter jag i det, men inte alla,
Ni som kanske tycker detta är ett meningslös tråd, behöver INTE angagera sig i att skriva eller nått, detta skriver jag för att KANSKE någon i den majoriteten kanske ska få upp ögonen eller inte, vem vet ?
tack för mig..