3305
Sök

Alla meningslösa kommentarer

48 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Alltså en sak fattar jag inte, Folk som skriver totalt meningslösa kommentarer om filmer eller låtar eller vad det nu är som en person har gjort, ni som gör det, varför ? Har ni tänkt på att alla är inte lika, somliga kan ta mycket illa upp & andra inte, finns dom som kanske setat i timmar för att redigera nått eller göra nått för att sedan dom vill visa upp & är nöjda med, & så kommer det någon totalt oförståeende person & bara RATAR ner hela grejjen med vad personen har åstakommit, tycker det är så lågt, Är det inte meningen att man ska hålla ihop på en sådan community eftersom jag antar att alla som är registerade här har en sak gemensamt, BILAR ?

Ni som skriver taskiga, meningslösa, ja m.m kommentarer varför ? har ni det tugnt hemma eller på jobbet eller vad ? vad får er illska att gå ut över någon annan ? om det nu är det som ni har innom er ? eller är ni bara totalt IQ befriade ? Om ni nu måste skriva nått så testa med att skriva nå snällt eller nått i den stilen, eller så SKIT i att ens kommentera med en dålig mening..

ALLA ÄR INTE LIKA, TÄNK PÅ DET,

Och jag tror ingen uppskattar att man får taskiga kommentarer eller nå dyligt. själv så skiter jag i det, men inte alla,

Ni som kanske tycker detta är ett meningslös tråd, behöver INTE angagera sig i att skriva eller nått, detta skriver jag för att KANSKE någon i den majoriteten kanske ska få upp ögonen eller inte, vem vet ?

tack för mig..

M-Power

Körv
3 535 Inlägg
14 februari 2008
Du är arg.. hm.. Suck it, internet är inte ett snällt ställe.

Truckdriving Man

"the real jerk"
301 Inlägg
14 februari 2008
bra att du tar upp men tyvärr kommer nog inte detta problem sluta. och det är väll rätt lätt att vara en idiot om man är anonym

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
14 februari 2008
Sååååå förbannat bra skrivit så det finns inte!

Jag fattar inte heller meningen med att folk ta mig fan alltid och hela tiden ska skriva något nervärderande om något/någon annan..?? Varför..?? kan någon förklara det för mig..?

Är det så att du har så förbannat pissigt självförtroende att du måste tracka ned på någon annan? Är din dag gjord när du har skrivit/sagt något förbannat korkat?

Alltså, jag störde mig rätt ofta och blev förbannad på folk som skrev massa skit förut. Men nu har jag märkt att vissa är bara så, dem måste ha något/någon att trackasera hela tiden så jag bryr mig ta mig fan knappt.

Men när det finns dem som verkligen går in för det och när det är flera personer som hoppas på en med massa skit, då blir jag förbannad.

Som han ovan skrev, har du inget bättre att skriva håll då för faen käften..? Är det så svårt..??

Kan ni inte bara glädjas åt vad alla andra har ist för att bli avundsjuka och skriva massa tattar kommentarer..?

Ja, det var väl allt för mig... Just nu iaf.

Ha en fortsatt bra dag.

I do it my way

48 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
jerky skrev:
bra att du tar upp men tyvärr kommer nog inte detta problem sluta. och det är väll rätt lätt att vara en idiot om man är anonym

Jo visst är det så, Men jag tycker det bara är så synd att det finns personer som kanske har fula bilar som andra tycker, men är 100% nöjd & glad över den & trivs med den, Skulle någon komma & säga * fy fan vilken ful & gammal bil du ha* så skulle man ju få en tankeställare, men självklart så går man ju vidare, men som jag sa, vi alla är bilintresserade här, så borde man ju kunna vara ett bra team. som jag nämnde nyss
alla är olika & uppfattar olika saker annorlunda. Därför tycker jag det är så synd att kanske nisse97 ska tracka ner på bullen47 om hans bil som han har arbetat med i flera månader & fått den som han vill & sen bara blir totalt förnedrad av någon fjortis som inte kan hålla K'''''''en. jaja, ville bara skriva detta få se hur många det är som känner nå liknande. antar att dom kanske måste växa upp ?

M-Power

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
14 februari 2008
Om man bara får skriva kommentarer om man har nåt bra att säga så kan man lika gärna ta bort hela kommentarsystemet. Man har ju en åsikt oavsett om den är bra eller dålig och jag är iaf inte rädd för att säga vad jag tycker. Och jag ser INGET fel med att göra det heller.
Men visst, vissa klarar inte att höra saker, även fast man faktiskt inte behöver ta åt sig, så oftast om jag har nåt mindre bra att säga så försöker jag iaf göra det på ett snyggt sätt.

Whine whine!

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 februari 2008
Är du bara nöjd över din egen situation vad det än gäller, så borde det inte spela någon roll om vad andra säger, det är ju bara o strunta i det.
  Men som du säger alla är ju olika, själv anser jag att min egen värdering är den högsta och bryr mig inte så mkt vad andra tycker. Tycker det min bil är topp, kul att höra, gör de inte det: So what då

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

48 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Om man bara får skriva kommentarer om man har nåt bra att säga så kan man lika gärna ta bort hela kommentarsystemet. Man har ju en åsikt oavsett om den är bra eller dålig och jag är iaf inte rädd för att säga vad jag tycker. Och jag ser INGET fel med att göra det heller.
Men visst, vissa klarar inte att höra saker, även fast man faktiskt inte behöver ta åt sig, så oftast om jag har nåt mindre bra att säga så försöker jag iaf göra det på ett snyggt sätt.

tror det handlar om hur man formulerar kommentaren, men nu var det faktiskt dom totala meningslösa kommentarerna, Det där med kommentarsystemet är bra, men jag tror inte det är till för att trampa på folket eller meningen att trycka ner någon, Ne jag inte heller rädd för att skriva vad jag tycker, men och andra sidan så skriver jag aldrig nå dumma eller knäckande saker till någon, då låter jag heldre bli, varför angagera sig i att skriva nå dum kommentar, är det inte bättre att skriva ett lagobrev till regeringen istället och fråga vad dom håller på med om ni nu måste skriva nå dumt.

fråga i säg är ju att det finns folk som skriver lite överdrivet, som du sa, formulera det bra ett bra sett med tanke på att den andra individen kan ta åt sig väldigt mycket... tror inte att någon skulle gilla att få sin grejj som den individen lagt ut sönder bombad med skit kommentarer eller nått dyligt..

M-Power

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 februari 2008
Jag funderade på att leka språkpolis och anmärka på alla fel i första inlägget men jag orkar inte tongue
Hade vart lite spännande och se hur attackerad man hade blivit då smile

Annars håller jag med.
Lite som alla Saab- eller Volvo-trådar. En kille frågar hur man trimmar en Volvo och får som svar att Volvo suger och Saab är bäst.
Liksom.. VAFAN?!

Nu är väl jag en liten forumnörd och skriver där jag kan så det blir väl en del onödiga inlägg ibland, fast aldrig för att såra någon. Inte medvetet iaf.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Smålänning
7 887 Inlägg
14 februari 2008
Rapportera bara kommentarer som inte passar så fixar admin det smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Maizer
14 februari 2008
Ja man blir så trött

1 062 Inlägg
14 februari 2008
Bra skrivet Eclipse!!!  Vi har samma intresse allihop, varför kan vi all då inte vara hyggligare och glädjas åt varandra itället för att alltid titta snett o leta fel på varandras grejor för???

Hoppas träffa glada och öppna "bilbröder o systrar" i vår!!!

Keep it between the ditches! /TLO

"You Go, we go!"

3 113 Inlägg
14 februari 2008
jora, visst kan det vara så.. håller med dig dock blir jag inte så jätteupprörd om jag får en totalt meningslös kommentar.. fall det är någon som vill veta låten som spelas så hjälper jag klart till smile
vet inte varför men jag kanske är helt enkelt för snäll.. borde vara argare.

ääsch.. förstår dig!

Semper Fi

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 februari 2008
Kan iofs tillägga att även bra kommentater kan vara helt onödiga. Ser hellre nån som skriver nåt utförligt men dåligt om min bil än nån som skriver "snygg" och inget annat.

Whine whine!

Maharaja!
207 Inlägg
15 februari 2008
Det heter avundsjuka.

Bobo
15 februari 2008
Tycker nog det är roligare att få en kommentar än ingen alls. Var en som skrev nyligen till mig "sälj bilen och skaffa ett liv" tyckte faktiskt den kommentaren var riktigt rolig.

Inläggskritiker
990 Inlägg
15 februari 2008
Eclipse-GS skrev:
Alltså en sak fattar jag inte, Folk som skriver totalt meningslösa kommentarer om filmer eller låtar eller vad det nu är som en person har gjort, ni som gör det, varför ? Har ni tänkt på att alla är inte lika, somliga kan ta mycket illa upp & andra inte, finns dom som kanske setat i timmar för att redigera nått eller göra nått för att sedan dom vill visa upp & är nöjda med, & så kommer det någon totalt oförståeende person & bara RATAR ner hela grejjen med vad personen har åstakommit, tycker det är så lågt, Är det inte meningen att man ska hålla ihop på en sådan community eftersom jag antar att alla som är registerade här har en sak gemensamt, BILAR ?

Ni som skriver taskiga, meningslösa, ja m.m kommentarer varför ? har ni det tugnt hemma eller på jobbet eller vad ? vad får er illska att gå ut över någon annan ? om det nu är det som ni har innom er ? eller är ni bara totalt IQ befriade ? Om ni nu måste skriva nått så testa med att skriva nå snällt eller nått i den stilen, eller så SKIT i att ens kommentera med en dålig mening..

ALLA ÄR INTE LIKA, TÄNK PÅ DET,

Och jag tror ingen uppskattar att man får taskiga kommentarer eller nå dyligt. själv så skiter jag i det, men inte alla,

Ni som kanske tycker detta är ett meningslös tråd, behöver INTE angagera sig i att skriva eller nått, detta skriver jag för att KANSKE någon i den majoriteten kanske ska få upp ögonen eller inte, vem vet ?

tack för mig..

Vafan lär dig ta kritik, välkommen till livet !
hade varit grant om alla hälsat på varandra i världen och inga krig eller våld existerade, men tyvärr är det inte så i verkligheten.
Bara skita it och håll ihop med likasinnade

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Volvonörd
1 187 Inlägg
15 februari 2008
Alltså visst kan man skriva saker som en person inte tycker om/vill höra om sin bil men många skriver kommentera gärna när dem skriver om bilden. Och jag har fått lärt mej i uppfostran att man ska vara ärlig. Och tar nån åt sig att jag skriver att deras bil är ful så kanske man ska tänka om lite om man bara bryr sig om bilen. Men man kan skriva konstruktiv kritik med och mena väl, men det är inte alltid alla fattar att man menar väl ibland heller... Så hur ska man skriva korrekt utan att nån "grinar" för att dennes bil inte faller mig i smaken? Om dem nu ber en kommentera så självklart gör jag det... Den som äger den bilen kan ju även den tänka att ja jag gillar min bil synd att inte han/hon gör det. Men hur som helst så kommer aldrig livet bli en lätt lek oavsett hur man bygger upp en community som denna. Lite "stryk" får man räkna med när man lägger upp bilen sin. Ja jag har inte världens snyggaste enligt många men för mej kommer den alltid att vara speciell oavsett vad andra tycker. Alla har vi OLIKA SMAK!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

987 Inlägg
15 februari 2008
Kommentarerna är väl ändå till för att säga vad man tycker om andras bilar, men man kanske inte behöver säga det på ett elakt sätt, jag personligen brukar skita i att både rösta, och kommentera om jag inte tycker bilen är riktig fin.. smile

i like it load

543 Inlägg
15 februari 2008
BadGirl_854T5 skrev:
blablablabla

Du skrev i princip exakt samma sak fast med andra ord som ecplisesnubben skrev, varför?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Sök