3412
Sök

Alla meningslösa kommentarer

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 februari 2008
Snoppen skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
blablablabla

Du skrev i princip exakt samma sak fast med andra ord som ecplisesnubben skrev, varför?

Kanske för att det bara i princip var samma sak och inte exakt samma sak?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

RS
886 Inlägg
15 februari 2008
Ju mer man syns desto mer kritik och uppmärksamhet får man. Både bra och dålig kritik. Bara att vänja sig eller ta bilen offline!

Focus RS

Meister
6 763 Inlägg
15 februari 2008
Bostrom skrev:
Ju mer man syns desto mer kritik och uppmärksamhet får man. Både bra och dålig kritik. Bara att vänja sig eller ta bilen offline!

Precis. Är man med i leken får man leken tåla big_smile

1 532 Inlägg
15 februari 2008
Jag har fått mkt kritik om min 740 TIC t.ex hur jag har löst mitt avgas problem o att jag har en aluvinge på bakluckan från BILTEMA.
Jag gör vad jag vill med min bil och jag bygger hur jag vill, vingen sitter där av en orsak o avgassytemet går där det går av en anledning!
Jag tar det folk skriver om min bil med en nypa salt kritiken från dom gör ju så att man vill fortsätta komma på knasiga grejer!
Någon måste ju vara annorlunda hur skulle det annars se ut....tråkigt säkert om alla bilarna var likadana!
Min film jag har när jag sladdar med min TIC, visst den är inte det bästa men va ska man göra när det inte finns plats det är något ialla fall så länge.
Det gör inget vad fok skriver till mig jag gör det jag gillar med min bil o det kan ingen ändra på!
Vill dom skriva massa skit då får dom göra det men varför inte lämna en orsak varför dom tycker så oxå?!
Orka bry sig!!!!!

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
15 februari 2008
John87 skrev:
Snoppen skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
blablablabla

Du skrev i princip exakt samma sak fast med andra ord som ecplisesnubben skrev, varför?

wink

I do it my way

7 120 Inlägg
15 februari 2008
Turtleboy skrev:
Jag har fått mkt kritik om min 740 TIC t.ex hur jag har löst mitt avgas problem o att jag har en aluvinge på bakluckan från BILTEMA.
Jag gör vad jag vill med min bil och jag bygger hur jag vill, vingen sitter där av en orsak o avgassytemet går där det går av en anledning!
Jag tar det folk skriver om min bil med en nypa salt kritiken från dom gör ju så att man vill fortsätta komma på knasiga grejer!
Någon måste ju vara annorlunda hur skulle det annars se ut....tråkigt säkert om alla bilarna var likadana!
Min film jag har när jag sladdar med min TIC, visst den är inte det bästa men va ska man göra när det inte finns plats det är något ialla fall så länge.
Det gör inget vad fok skriver till mig jag gör det jag gillar med min bil o det kan ingen ändra på!
Vill dom skriva massa skit då får dom göra det men varför inte lämna en orsak varför dom tycker så oxå?!
Orka bry sig!!!!!

Hm.. förstår inte vad du ska ha en stor vinge till när du har ungefär 180hk?

155 Inlägg
15 februari 2008
Ingen kan få en annan att känna sig mindre värd utan att personen blir utsatt redan är osäker, ni förstår säkert vad jag menar

sen ska jag starta en tråd och gnälla på folk som gnäller på folk som gnäller.

bra tråd! nu kommer ingen gnälla längre=)

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

Meister
6 763 Inlägg
15 februari 2008
Aerodynamik skrev:
Turtleboy skrev:
Orka bry sig!!!!!

Du vet väll att aerodynamiken på en 740 är så kass så de börjar flyga runt 200km/h. Och en turbo går typ så fort big_smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
15 februari 2008
Jag kan ju faktiskt ta ett exempel här...

Det klickar in en på min sida, glor runt lite... Hittar en bild där min bakdörr är öppen. GASH!!!???

Kommentaren "Har du inga elhissar..???!!!"

Mitt svar "Nej, det ser inte ur så..?"

Kommenteraren "Jag trodde det var orginal"

Jag "Tydligen inte du"

Kommenteraren "Skaffa elhissar så har du en klar streetcar sen!"

Sen lade jag ned den diskutionen... wink

Okej....? Fan så om jag byter till elhissar så blir min bil en streetcar?! Fan vad nice! Hur många häst ökar det med om man byter till elhissar..?? Kan någon svara på det..? wink Ha ha ha ha ha.

Och vad denna människan ville få ut av denna kommentaren det vet i fan...

Och vad den hade för bil sen ja det ni.

Ha det.

I do it my way

155 Inlägg
15 februari 2008
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:
Turtleboy skrev:
Orka bry sig!!!!!

Du vet väll att aerodynamiken på en 740 är så kass så de börjar flyga runt 200km/h. Och en turbo går typ så fort big_smile

haha woooooooord

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

1 532 Inlägg
15 februari 2008
Till Aerodynamik: Det är inte 180hk utan ca 270hk och därför jag tycker den passar där!
Till Camaro67: Japp den är riktigt skitkass aerodynamiskt sett så varför inte göra den bättre för! Och jo en turbo går fortare än 200 km/h!
Och jag ska inte åka så fort för den ska bara gå på sladd sen så som en RWD bil ska göra!
HAHAHAHA!!!!!

543 Inlägg
21 februari 2008
John87 skrev:
Snoppen skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
blablablabla

Jag kan tycka att det är lite onödigt att göra de? Tycker inte du de?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Thomas_945LTT
21 februari 2008
John87 skrev:
Jag funderade på att leka språkpolis och anmärka på alla fel i första inlägget men jag orkar inte tongue
Hade vart lite spännande och se hur attackerad man hade blivit då smile

Hahaha!!! Exakt min tanke oxå!!! lol

Men skämt åsido. Jag håller fullkomligt med trådskaparen!

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
21 februari 2008
Snoppen skrev:
John87 skrev:
Snoppen skrev:

Jag kan tycka att det är lite onödigt att göra de? Tycker inte du de?

Alla får väl skriva vad dem vill?

Och att du störde dig på det, det var ju bara skoj wink smile

I do it my way

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 februari 2008
varför ens bry sig om det kommer kommentarer man inte gillar??

jag bygger för mig själv och gillar andra det så är det bara ett plus, gillar de det inte det så kan jag bara hoppas att de säger varför de inte gör det så kan jag ta med det i den ständiga utvärderingen av mina byggen som pågår i skallen...

har kommentarerna inte något att tillföra så är det bara att låta det rinna av en, många människor som tycker att de är så häftiga och fräcka bakom tangentborden men när man är ute på träffarna så vågar de inte ens gå fram o säga hej och snacka lite skit med den som byggt bilen, då kan man ju defenetivt säga vad man tycker om bilen och vad man inte gillar alt. vad man gillar....

självklart så kommer alla inte gilla vad man gör utan ha en annan åsikt.

tex. vanliga kommentarer om datsun: "tycker du borde skaffa snyggare/större fälgar" "varför har du inte gjort något med motorn?" osv osv...
svar: fälgar "inte hittat några som har vettigt pris ännu o därför får de jag har vara kvar"
svar: motorn "inte prioriterat det utan tagit utsidan och insidan först"

tja... så är det....

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
Ääääähhhhh, ät skit och lär dig stava.
Ärlighet varar längst, jag säger vad jag tycker och jag står för det.
Pallar du inte det så har du ju flera val du kan göra.
1. Strunta i det?
2. Leta upp ett rakblad, papper och penna.
3. Gnäll tillbaka som du gör nu.
4. Spring till mamma...

Kan man inte ta kritik (Även om den inte är konstruktiv, folk har rätten att säga att saker suger utan att säga varför) så ska man väl för fan inte heller skapa något och visa upp för 75 000 människor?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök