Om så är fallet så ta kontakt med mig. önköping med omnejd.
Ursäkta om det låter otrevligt, men varför ksulle man vilja ha bilen fotograferad av dig/er? Sådana bilder du/ni har på din/er sida kan vem som helst ta på sin egen bil, vore kul och få någon specifik anledning till varför man skulle kontakta just er för något sådant. Vill inte verka dryg eller bättre.. /Kristoffer
Folk har ju sitt foto intresse så tycker det är kanon att de vill ta kort då det efterfrågas en hel del. Framförallt nu då våren kommer och även Sommarsulorna kommer på. Så gör folk det gratis och av ett intresse så ställer jag gärna upp.
Ursäkta om det låter otrevligt, men varför ksulle man vilja ha bilen fotograferad av dig/er? Sådana bilder du/ni har på din/er sida kan vem som helst ta på sin egen bil, vore kul och få någon specifik anledning till varför man skulle kontakta just er för något sådant. Vill inte verka dryg eller bättre.. /Kristoffer
Jag tror han, hon, den, det eller dom tkr det är kul att fota och gärna ställer upp å fota annat än sin/sina egna bil/bilar.
Jag kan bara tala för Miklen`s del men han är riktigt duktig. Men jag måste dock säga att dom bilderna han har på sin egna sida är nog bland det sämsta han har tagit (sorry miklen) .
Dock så finns det ju dom som ändå skulle behöva hjälp med att få sin bil fottad ändå. Vissa har ju bilder som ser ut som jag vet inte vad.
Dom bilderna på min sida har jag inte tagit, förutom den på bromsarna. Har fakist inte tagit några bilder på bilar än, har mest blivit natur och porträtt foto.
Eh... Svar ja du e dryg
Bilderna ja har i mitt galleri är tagna för läääängesen me min gamla kompakt kamera.. Ja har inte haft min system så länge så har inte hunnit me så mycke. Jag är me andra ord nybörjare fortfarande.
Anledningen att jag lägger ut såna här förfrågningar är för att söka träning och tro mig.. det känns mycke mer uppskattande att fota åt 3e part.
Så ta du å sätt dig nånstans me lite saft å bulle och fundera över ditt onödiga inlägg (no hard feelings).
Som fotointresserad som du skriver att du är så borde du veta att träning ger färdighet. Har fotat en å annan privat "session" och även fotat åt Street Cars Fest och dom va väldigt nöjda allehopa.. Ja skiter ju i va andra tycker om just dom men för mig som n00b så är det rätt stora grejer!! . Tack för mig
Som tilläg till detta kan jag säga att det nästan alltid är roligare och blir bättre att fota andras bilar av nån aledning. Kanske kan bero på att man stirrar sig blind på sin egen bil varje dag, men också att "kunden" om man nu skall kalla personen för det eventuellt har vissa önskemål/krav vilket gör att man får tänka till mer än att bara "knäppa en bild", som alla andra också kan.
Som nämns tidigare så gör man det för att man tycker det är kul och övning ger färdighet som sagt. Dessutom finns det personer som inte har nån kamera, (eller bara mobilkamera) som kanske ser sin chans till bättre bilder.
Även jag kan ställa upp som fotograf, om någon vill ha fina bilder på sin bil. Jag är mest i Örebro, Kumla och Hallsberg. Så jag riktar mig först och främst till Er i de trakterna...
Är jag duktig som fotograf får ni själva avgöra genom att se på mina bilder i mitt galleri.
Bara att skicka ett pm om ni vill få bilen fotograferad.
Med Vänlig Hälsning Micke
Senast redigerat av Fotografen_Micke (5 mars 2008)