3383
Sök

Vill du ha bilen fotad?

104 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
Om så är fallet så ta kontakt med mig.
önköping med omnejd.

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

Miklen
14 februari 2008
Ja hänger på.. Fast för mig gäller Göteborg smile Undra om man får göra reklam för sig själv heh

461 Inlägg
14 februari 2008
Miklen skrev:
Ja hänger på.. Fast för mig gäller Göteborg smile Undra om man får göra reklam för sig själv heh

Skulle va intresserad av det när bilen kommer ut i vår om du tar på lite äldre bilar då, "saaben".
Och om man kan ta några i rulning med!

/mikel

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

schtek
478 Inlägg
14 februari 2008
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
önköping med omnejd.

Ursäkta om det låter otrevligt, men varför ksulle man vilja ha bilen fotograferad av dig/er?
Sådana bilder du/ni har på din/er sida kan vem som helst ta på sin egen bil, vore kul och få någon specifik anledning till varför man skulle kontakta just er för något sådant. Vill inte verka dryg eller bättre..
/Kristoffer

(none)
1 725 Inlägg
14 februari 2008
Folk har ju sitt foto intresse så tycker det är kanon att de vill ta kort då det efterfrågas en hel del. Framförallt nu då våren kommer och även Sommarsulorna kommer på. Så gör folk det gratis och av ett intresse så ställer jag gärna upp.

Mvh Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

27 Inlägg
14 februari 2008
Alister skrev:
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
önköping med omnejd.

Ursäkta om det låter otrevligt, men varför ksulle man vilja ha bilen fotograferad av dig/er?
Sådana bilder du/ni har på din/er sida kan vem som helst ta på sin egen bil, vore kul och få någon specifik anledning till varför man skulle kontakta just er för något sådant. Vill inte verka dryg eller bättre..
/Kristoffer

Jag tror han, hon, den, det eller dom tkr det är kul att fota och gärna ställer upp å fota annat än sin/sina egna bil/bilar.  smile

Fotointresserad.
230 Inlägg
14 februari 2008
Han kanske vill ha erfarenhet och letar efter folk som vill ställa upp? smile

schtek
478 Inlägg
15 februari 2008
aah okejrå, förlåt för att jag var dryg..big_smile

Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 februari 2008
Jag kan bara tala för Miklen`s del men han är riktigt duktig. Men jag måste dock säga att dom bilderna han har på sin egna sida är nog bland det sämsta han har tagit (sorry miklen) .

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

1 661 Inlägg
15 februari 2008
Miklen skrev:

Jag skulle kunna tänka mig att åka till Göteborg för att få några snygga bilder tagna på min bil.
mvh

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 februari 2008
Alister skrev:
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
önköping med omnejd.

/Kristoffer

Dock så finns det ju dom som ändå skulle behöva hjälp med att få sin bil fottad ändå. Vissa har ju bilder som ser ut som jag vet inte vad. hmm

Whine whine!

104 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
Alister skrev:
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
önköping med omnejd.

/Kristoffer

Dom bilderna på min sida har jag inte tagit, förutom den på bromsarna.
Har fakist inte tagit några bilder på bilar än, har mest blivit natur och porträtt foto.

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 februari 2008
Får väl inte vara sämre jag. Finns också för den som vill få bilen fotad. Rör mig mest i norra Bohuslän, men ibland även i Göteborg.

//Edge

Miklen
17 februari 2008
Alister skrev:
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
önköping med omnejd.

/Kristoffer

Eh... Svar ja du e dryg smile big_smile

Bilderna ja har i mitt galleri är tagna för läääängesen me min gamla kompakt kamera.. Ja har inte haft min system så länge så har inte hunnit me så mycke. Jag är me andra ord nybörjare fortfarande.

Anledningen att jag lägger ut såna här förfrågningar är för att söka träning och tro mig.. det känns mycke mer uppskattande att fota åt 3e part.

Så ta du å sätt dig nånstans me lite saft å bulle och fundera över ditt onödiga inlägg (no hard feelings).

Som fotointresserad som du skriver att du är så borde du veta att träning ger färdighet.
Har fotat en å annan privat "session" och även fotat åt Street Cars Fest och dom va väldigt nöjda allehopa.. Ja skiter ju i va andra tycker om just dom men för mig som n00b så är det rätt stora grejer!! .  Tack för mig
Senast redigerat av Miklen (17 februari 2008)

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 februari 2008
Som tilläg till detta kan jag säga att det nästan alltid är roligare och blir bättre att fota andras bilar av nån aledning.
Kanske kan bero på att man stirrar sig blind på sin egen bil varje dag, men också att "kunden" om man nu skall kalla personen för det eventuellt har vissa önskemål/krav vilket gör att man får tänka till mer än att bara "knäppa en bild", som alla andra också kan. tongue

Som nämns tidigare så gör man det för att man tycker det är kul och övning ger färdighet som sagt.
Dessutom finns det personer som inte har nån kamera, (eller bara mobilkamera) som kanske ser sin chans till bättre bilder. wink

//Edge

Golden Gross Owner
312 Inlägg
3 mars 2008
Du får gärna fota min bil Miklen.
I´ve seen your work and you are goooood big_smile

Miklen
3 mars 2008
Klart vi ska fixa en redig session när din bil e klar smile Har hittat lagom många ställen i gbg som skulle kunna funka när man gledit runt i lastbilen.

1 661 Inlägg
3 mars 2008
Miklen skrev:
Klart vi ska fixa en redig session när din bil e klar smile Har hittat lagom många ställen i gbg som skulle kunna funka när man gledit runt i lastbilen.

Kan man komma bort då och få nån bild tro? smile

Miklen
3 mars 2008
Självklart går det att ordna Mr Tjernobyl big_smile Får bara vänta på lite väder först smile

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
5 mars 2008
Även jag kan ställa upp som fotograf, om någon vill ha fina bilder på sin bil.
Jag är mest i Örebro, Kumla och Hallsberg. Så jag riktar mig först och främst till Er i de trakterna...

Är jag duktig som fotograf får ni själva avgöra genom att se på mina bilder i mitt galleri.

Bara att skicka ett pm om ni vill få bilen fotograferad.

Med Vänlig Hälsning
Micke
Senast redigerat av Fotografen_Micke (5 mars 2008)

Sök