3581
Sök

voltade bilen inatt :(

med lem
1 925 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
precis kommit hem från akuten nu.. inga skador.. fick sladd i aningen för hög hastighet o slog i en trotoarkant som sedan slutade med en volt in i en annans trädgård sad  är fortfarande lite skakis..

bilder kommer imorrn vid 15,00 tiden !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

45 Inlägg
15 februari 2008
Fy fan va tråkigt de är när sånt händer:( Tur att du klarade dig utan skador iaf.

schtek
478 Inlägg
15 februari 2008
torsk... hoppas det blev utan problem fysiskt och psykiskt då. bilen kanske blev skrot..

Makaronborrare
993 Inlägg
15 februari 2008
Fan vad trist. Känner igen det där med att få sladd,slå i trottoarkanten och hamna i en trädgård. Gjorde det för 3 år sen men jag voltade inte utan bilen stod och vägde på 2 hjul länge. Men tur att klarade dig från skador

1 072 Inlägg
15 februari 2008
För tung gasfot och lite supermans komplex?

Bärs!
3 456 Inlägg
15 februari 2008
åfan, oflyt.. sad men till det viktiga, klarade sej bilstereon?! tongue

Garaget.org peakade 2008.

Teddan
2 495 Inlägg
15 februari 2008
trottoar och in i en annans trädgård, låter som du har voltat i stan/samhälle/tätbeyggtområde.
Om så är fallet så är du ju helt störd, att du sen kan skriva om det här bevisar ju bara min teori.

Hoppas du lärde dig något på detta då.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

911 Inlägg
15 februari 2008
fan va tråkigt sad
helförsäkring ?

pic up the phone, wazzzaaa

saabtok
1 306 Inlägg
15 februari 2008
r-ted skrev:
trottoar och in i en annans trädgård, låter som du har voltat i stan/samhälle/tätbeyggtområde.
Om så är fallet så är du ju helt störd, att du sen kan skriva om det här bevisar ju bara min teori.

Hoppas du lärde dig något på detta då.

Kan inte annat  än hålla med om så är fallet

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

8 883 Inlägg
15 februari 2008
_fillan_ skrev:
precis kommit hem från akuten nu.. inga skador.. fick sladd i aningen för hög hastighet o slog i en trotoarkant som sedan slutade med en volt in i en annans trädgård sad  är fortfarande lite skakis..

Och det skriver du i ett forum, då måste man ju ha dokumenterad månförmörkelse för att göra något så idiotiskt.

Fotograf på tierpidag.se

4 670 Inlägg
15 februari 2008
varför kör man så pass fort i en stad? om du nu gjorde de? ingen respekt för andra människor som kan vara ute?hoppas du lärt dig nått av misstaget! bra att du inte fick några skador. men som sagt respektera hastighetsbegränsningarna i en stad!

med lem
1 925 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
saken är den att trädgården ligger ute vid vägen.. precis där vägen går över till 90 ligger deras hus...
det var på vägen ut från city ca 5-6km från city.. inget tätbebyggt område !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Teddan
2 495 Inlägg
15 februari 2008
_fillan_ skrev:
saken är den att trädgården ligger ute vid vägen.. precis där vägen går över till 90 ligger deras hus...

okej , lät som det var inne i stan med trottoar osv.

tråkigt å kvadda bilen, men bilar går ju att ersätta så det är bara komma igen å ta nya tag

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 703 Inlägg
4 670 Inlägg
15 februari 2008
_fillan_ skrev:

vilken hastighet höll du då då?

945 Inlägg
15 februari 2008
_fillan_ skrev:

Och nu ska vi tycka synd om dig eller?
Kör efter förmåga i fortsättningen, och yttre omständigheter.
jag menar om en trottoarkant kan få bilen att volta så måste det ju ha gått relativt fort, Jävla Loosertyp, jag tycker inte ett dugg synd om dig. Både oansvarigt och idiotiskt!
Gasa där och när det går att gasa.
Förhoppningsvis har du iaf lärt dig nåt av näsbrännan.
Senast redigerat av TTTTT (15 februari 2008)

blinka blått om du vill rejsa!

137 Inlägg
15 februari 2008
Sicken tur att du klara dig, alltid det som är viktigast. Ploppar in sen vid 15.00 snåret o hoppas på lite bilder. Take care! smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Avstängd
653 Inlägg
15 februari 2008
TTTTT skrev:
_fillan_ skrev:

jag menar om en trottoarkant kan få bilen att volta så måste det ju ha gått relativt fort, Jävla Loosertyp, jag tycker inte ett dugg synd om dig. Både oansvarigt och idiotiskt!

men för fan, du vet mkt lite om vad som har hänt, så varför inte hålla käften då ? han tkr nog inte det är så jätte kul o sitta med totalförstörd bil och du som hackar på honom ? jag tror han har lärt sin läxa om han nu körde vårdslöst mad

Jag har rätt i vad jag än säger.

Darth Vader
1 644 Inlägg
15 februari 2008
Fan vad jag stör mig på alla moraltanter som dyker upp vid sådana här tillfällen. Jag tror inte en sekund på att ni som klagar aldrig kört vårdslöst där man inte ska.

Hoppas nu det löser sig med bilar och kroppsdelar, tänkte på ev whiplashskador och liknande.

Braaaaap?

945 Inlägg
15 februari 2008
airflow skrev:
TTTTT skrev:
_fillan_ skrev:

men för fan, du vet mkt lite om vad som har hänt, så varför inte hålla käften då ? han tkr nog inte det är så jätte kul o sitta med totalförstörd bil och du som hackar på honom ? jag tror han har lärt sin läxa om han nu körde vårdslöst mad

Min åsikt är att han  har överskattat sin förarkunskap....e ju inget att snacka om, annars hade bilen stått hemma på garageuppfarten nu. Sen att gör det i bebyggelse är ju rent oansvarigt. jag tycker det är töntigt, Gör som så många andra av oss, ta förarlicens och kör på bana, eller hyr en dag på bana och lek av dig, annars gasa på motorvägar och inte där det fins trottoarer.
Tur bara att det var hans bil som gick åt helvete så att inte en helt oskyldig människa vart ihop knycklad åxå.
Jag har sagt mitt i den här tråden!
Im out!

blinka blått om du vill rejsa!

Sök