Tack för kommentarerna.. det jag tycker är jobbigast med att ps:a är att leta donator delar t.ex fälgar och framspoiler som passar in i ljussättningen av bilden.. och du Forza_740 vi i ps tävlings tråden blir bara glada om mer deltar blir roligare så.. bara at vara med finns folk som tycker att bilarna blir snyggast som bara har tonade rutor och sänkt kanske alla har vi chansen att vinna
Varsigod, jo jag vet att ni blir glad om de kommer mer folk till ps tävlingen , jag sat i morse med mitt egna bidrag som jag ville ladda upp på ps tävlingen men jag fick inte det för en
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Tackar för kommentarerna. Inte speciellt svårt att göra en Mercedes Vito coolare än vad den är ... Här kommer dagens andra modifikation dock så var det rätt kass kvalité på bilden men men här kommer den
Sänkt Taksänkt Sektionerad Motivlackad med flamed som motiv Större bakfälg Nerflyttad framlampa för snyggare cleanare look Lackade motordetaljer Nedre gångjärn bortagna Ombrushad mellan dörren och fotsteget för en cleanare look
Det bör vara allt kommer nog någon/några till imorgon
lite vad som är gjort : bytt fälgar sänkt rensat kofångaren tonade rutor borttagna lister + dörrhandtag huvförlängare emblemlösgrill borttaget tanklock