Nya modden klar, blev ytterligare en Bmw E46 M3... Denna har jagt lagt några extra timmar på för att den skulle bli så bra som möjligt, dock så såg jag precis när jag stängde ner photoshop ett fel... o_O men men!
Hade varit jätte tacksam om ni sa fel/brister och vad som kunde gjorts bättre, men gärna lite som är bra gjort också..
Nog med tjöt, över till bilderna!
Org:
Modd:
Update! Gjorde en 3-dörrars Touring av den också! Resultatet blev väl sådär, var inte speciellt noggrann...
Btw VÄLDIGT dåligt med nya bilder och kommentarer i denna tråden!! Behövs verkligen en ändring på det...
Hehe aa man gör ju det! Iofs så tyckte jag inte den va så överdrivet farlig, men jag förstår ändå att det är jobbigt att modda den! Men det va ändå bra gjort!
Nya modden klar, blev ytterligare en Bmw E46 M3... Denna har jagt lagt några extra timmar på för att den skulle bli så bra som möjligt, dock så såg jag precis när jag stängde ner photoshop ett fel... o_O men men!
Hade varit jätte tacksam om ni sa fel/brister och vad som kunde gjorts bättre, men gärna lite som är bra gjort också..
Btw VÄLDIGT dåligt med nya bilder och kommentarer i denna tråden!! Behövs verkligen en ändring på det...
/Figge_Stunter
Snyggt, gillat allt förutom fbn.. du skulle ha klistrat in en läpp eller nått istället tycker den ser fake/blurrig ut men hjulen sitter perfekt och bakgrunden/ljussättning är bra
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
"Snyggt, gillat allt förutom fbn.. du skulle ha klistrat in en läpp eller nått istället tycker den ser fake/blurrig ut men hjulen sitter perfekt och bakgrunden/ljussättning är bra "
Hmm... har fått fundera ett tag på exakt vad "fbn" betyder, men antar att du menar den förlängda fronten? Jag tycker jag fick till den rätt bra faktiskt, men mer axakt vad är det som ser fake/blurrigt ut? Vill veta eftersom jag verkligen försöker bli bättre! Tack för den bra kritiken!
Om jag också får göra min röst hörd så. Har jag bidragit med en bild där jag höjde saturationen för att visa vad jag menar. Det jag ringat in med grönt ser man några missar, i högsta rutan försvann lite av vägstrecken eller är det kanske en smuts fläck? Sen på den undre markeringen så ser man dels lite halv trött brushning och lite av den gamla bakgrunden.
Om jag också får göra min röst hörd så. Har jag bidragit med en bild där jag höjde saturationen för att visa vad jag menar. Det jag ringat in med grönt ser man några missar, i högsta rutan försvann lite av vägstrecken eller är det kanske en smuts fläck? Sen på den undre markeringen så ser man dels lite halv trött brushning och lite av den gamla bakgrunden. http://img525.imageshack.us/img525/2893/jpgjf.jpg Annars var det väldigt bra utfört med hjulen osv.
Ahaa, då förstår jag vad du menar! På den översta rutan så skulle jag dragit linjen hela vägen men antagligen glömde jag det ;P Och jag håller med dig ang brushningen!
Skulle kört med emblemlöst figge.. Annars sjukt Nice!
Aa det är sant, dock så va det bara letandet utav fälgar/bakgrund som tog tid annars skulle det inte tagit 45-50 minuter att göra klart denna ;P Men som sagt, du har helt rätt ang emblemlös grill
Aa det är sant, dock så va det bara letandet utav fälgar/bakgrund som tog tid annars skulle det inte tagit 45-50 minuter att göra klart denna ;P Men som sagt, du har helt rätt ang emblemlös grill
Ser inga fel förövrigt.. Kanske jag som är blind..?
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Ser inga fel förövrigt.. Kanske jag som är blind..?
Skuggorna stämmer inte och kunde "skurit" ut bilen lite snyggare osv osv...