Här har vi mina 3 bilar... började emd PS i förrigår, och aldrig hållt på med det förr.. Rx7an och M3an har jag gjort idag... säkert smådetaljer som akn gras bättre, men det ändrar jag när jag kan... vill lära mig att klistra in IC och nät och lite sånt med.. så mer på dessa kommer efterhand som jag lär mig.. och jag skulle inte kommit nån vart utan er på garaget...
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
En gammal merca, som fått däcket avkrängt från framfälgen. Men PSP funkar ju bra med.
E de inte en gammal Kadett då, om man kikar på taket?
"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Jag gjorde om min C30 till en R30, ganska nöjd med den faktiskt.
"Synd att bara GM och före detta DaimerChrysler har vågat göra retro bilar, Skulle vilja se moderna upplagor av gamla reliker som Volvo Amazon, Porsche 356 och - tja Saab 9-5"
En gammal merca, som fått däcket avkrängt från framfälgen. Men PSP funkar ju bra med.
E de inte en gammal Kadett då, om man kikar på taket?
Jag gick på merca-spåret pga. på epa-tiden rullade där en gammal merca som var ruskigt lik den på bilden. Givetvis kan jag va helt ute och cyklar men epa-mercan var rätt ombyggd.