Edit; förutom backspeglarna på sista bilden då....
Jag är bara glad åt att utsatta delar är gjorda i plast, plåt rostar ju av minsta stenskott. Helst skulle hela bilen vara gjord i kolfiber/plast eller titan, alu eller rostfritt. Vanlig bilplåt suger.
Men gillar man att hänga kvar i det gammla tar jag hellre en Corvette Stingray -75 än en trött Celica, Och då är man uppe redigt i pris och har råd med en 3000GT.
Har tre helt olika bilar som passar in som historiens snyggaste jappsbil. Kan inte bestämma mig för vilken som e snyggast men jag tror det blir den här. Nissan Skyline R32 GTR
Edit; förutom backspeglarna på sista bilden då....
Jag är bara glad åt att utsatta delar är gjorda i plast, plåt rostar ju av minsta stenskott. Helst skulle hela bilen vara gjord i kolfiber/plast eller titan, alu eller rostfritt. Vanlig bilplåt suger.
Men gillar man att hänga kvar i det gammla tar jag hellre en Corvette Stingray -75 än en trött Celica, Och då är man uppe redigt i pris och har råd med en 3000GT.
Nu handlade det om japps, hur slöa de än må vara. Aldrig sagt att jag vill ha någon heller iofs men de ser tuffa ut.
Senast redigerat av MrTurbo (30 mars 2008)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Jag gillar RX-7 och framför allt R34 GT-R när det gäller Skyline. Eftersom att jag byggt min sjua precis som jag vill ha den så är det för mig den snyggaste RX-7:an som finns.
Men om jag skulle välja en japs att ha resten av livet så skulle det nog blir en riktigt fräsh 350Z.