Dude, de står ju inte alls att det är en Concept.... :p
dude mitt fel
Dude, no problems haha Tänker på Kat Von va faan hon heter från Miami ink / L A inc varje gång ja hör de.. het smo faan e hon, till skillnad mot bilen man ska gissa på
Skåååål
Mvh Tommy
hehe ja hon missbrukar ordet dude
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Dude, no problems haha Tänker på Kat Von va faan hon heter från Miami ink / L A inc varje gång ja hör de.. het smo faan e hon, till skillnad mot bilen man ska gissa på
inga rätt hittils.men den inte data gjord utan finns i verkligheten. LEDTRÅD:e en supersällsynt engelsk biltilverkare som bara har gjort denna bil,som premiärvisades på Top Marques show i Monaco.
nix, e inte den där jävla franska sport-elbilen:P? fler LEDTRÅDAR bara för att ja ska iväg å se på film: har en 4 liters Mader Racing v8 motor på 500 hästar,e designad av ett par före detta f-1 anställda å namnet på märket e likt ett av de klassiska gammla engelska sportbilsmärkena. bilen var föresten me i ett fifth gear avsnitt för ett tag sen(kort reportage).
nix, e inte den där jävla franska sport-elbilen:P? fler LEDTRÅDAR bara för att ja ska iväg å se på film: har en 4 liters Mader Racing v8 motor på 500 hästar,e designad av ett par före detta f-1 anställda å namnet på märket ä likt ett av de klassiska gammla engelska sportbilsmärkena.
Joo det är det men kom inte på nån bil som är såpas lik denna Ska googla lite nu
Tjaa.. Får väl ge rätt för det. Passat CC heter den. Såg en häromdan utanför ICA och vara bara tvungen kasta mig efter och ta regnumret.. Hade ju inte sett nån förut.
Skulle ju inte släppas förrän i höst..
Nåväl, ny bild!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.