Hejsan! Nu har det börjat ordnat upp sig
Jag ringde till det mobnr som stod på sidan idag igen, som jag brukar göra.. Och idag var första gången signaler gick fram
fast det svarade ingen ..
Några timmar efter det så ringde det i min mob o då var det en kollega till chefen som ja hade gjort affären med.. Han berättade läget, Chefen som ja gjort affären med hade åkt på semester till spanien lr Italien lr va det nu var.. Chefen hade gett kollegan inloggningsuppgifter så att han skulle kunna svara på alla kunders mejl osv, grejen var bara att det var dom gamla inloggningsuppgifterna.
Mitt gods hade tydligen vart för stort för att skicka med bussgods, så Schenker (stavning) hade tydligen kört upp grejerna till min hemstad. Dom utför hemkörning av grejerna och där hade dom tydligen ringt till mig men inte fått något svar. Chefen hade skrivit mitt mobnr så slarvigt så en 5:a blev en 6:a istället.
Så dom har ringt fel nr hela tiden och godset hade nu gått tillbaka till butiken i skåne..
Så nu ska det skickas på måndag igen tydligen.
Man tycker ju att det inte kan va så svårt o söka på hitta.se lr eniro på mitt namn och adress och få fram både mob nr o hem nr.. men men, synd att chefen hade så bråttom när han skrev mitt nr på fraktsedlarna ..
Och att lägga upp nr till de olika anställdas jobbtelefon nummer skulle väl inte va för mkt begärt heller.