Slängde på mina sommardäck för typ 3 veckor sedan.. Tröttnade på att slita ut dom nya fina dubbdäcken, sen sliter det ju som fan på asfalten med dubbdäck..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Skulle tro att de dröjjer minst en månad, måste fixa nya däck, sen så är de ju fortfarande en del snö å is här, å man vet aldrig när de kommer mer... Kom ju några mm i april när ja hade satt på mina slitna eagle F1... Var riktigt kul å åka fyrhjulsställ då Kom väl 2dm blötsnö 17maj för 3 år sen, samma dag som trafikskolorna hade uppkörning på sommardäck Känner en som hade trafikskola å han hade sanbbgenomgång med eleverna om hur diffspärren funkade i bmw:n å hur dom skulle gunga loss om dom fastnade Var väl 2-3 stycken som fick visa hur man kör lös bmw me breda sommardäck i blötsnön
Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Tror det blir sommardäck efter påskhelgen för mig. Är ju så jävla fult med 15" originalfälgar! Har inget större behov av bilen heller så skulle det bli halkigt kan jag lika gärna gå eller nåt..
Ska nog dra ett testvarv med sommardäck i helgen eller nästa vecka. Förutsatt att det finns lite värme i luften. Men blir vinterdäck till april sen säkert.
jag har kört med sommardäck i 2 veckor nu, går fin fint, även tidigt på morgonen.. Bor ju i princip på samma ställe också så.. Bor i Grycksbo
De blir nog när jag fått hem nya fälgar o däck, vilket nog blir efter påskhelgen som dom beställs Fyller år då så jag inväntar eventuella mer bidrag till kassan
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
De blir nog när jag fått hem nya fälgar o däck, vilket nog blir efter påskhelgen som dom beställs Fyller år då så jag inväntar eventuella mer bidrag till kassan
Varför lägger man upp sina föräldrars bil? måste bara få veta..