chilibyte skrev:
dalcudia skrev:
chilibyte skrev:
Någon som har lite koll på om det finns någon i Helsingborg med omnejd som valsar skärmar till en bra peng? Eller kanske rentav någon som finns här inne gör det? Är i behov av en liten valsning
Jag vet att Need for speed i Malmö valsar skärmkanter, var och snackade med dom om min bil nämligen..
Hur dom ligger prismässigt och om du tycker att det är lagom avständ att åka för att få det gjort vet jag inte riktigt..
Var ligger dom prismässigt ungefär då?
Har hört att man kan köpa en egen valsmakapär för lite över 2000:-
Nu får du ta detta med en nypa salt eftersom det var ett tag sen och jag är inte säker på om jag kommer ihåg rätt pris, sen kan det nog bero på vad det e för bil med kanske...
Men jag har för mig att det var runt 1000 kr för fram som jag då kollade...
Slå upp det på hitta.se eller eniro annars och ring dit så får du ju reda på det mer exakt..
Som andra sa med det e inte bara att köpa verktyget och sen fixar du det själv... det e ju en del rutin och man måste värma lacken för att det inte ska spricka... sen finns det säkert många knepp som tex hur man gör när det e dubbelplåt och så, så jag hade inte gett mig på det själv i alla fall..
Mvh Chriz
Du får tycke den e skitsnygg eller skitful... bara du tycker nåt får då har den fågat din uppmärksamhet och jag e nöjd.. =)