16 april 2011
Trådstartare
Det har varit dåligt med updates här pga att jag har haft en del motgångar, säljaren som jag köpte huven av visade sig att den inte alls var i det skicket säljaren uppgav och var ej villig att betala den betalda summan. Sen så ville visst inte säljaren som jag köpte facelift stötfångaren av skicka den trots att han skulle göra det. Visst ingen skada skedd då jag ej betalat för den.
Har även varit en del annat då jag valt att besluta att ta tag i mina drömmar om att starta eget eftersom att förfrågningarna på bildelar har ökat väldigt mkt. Så nu håller jag på försöka komma in och läsa upp mina företags kurser, sen får man se om det går vägen att man får öppnat eget.
Har även en till glad nyhet: jag och företaget som ritar upp fälgar efter CAD/skiss har gemensamt med mig kommit fram till fälg design vi båda är nöjda med. Så nu gäller det att försöka få sparat ihop pengarna så snabbt det bara går så får jag beställa hem fälgarna (Ursprungs design på fälgarna kommer från Superstar - Orden), hur de kommer att göras om kommer jag ej att skriva här, utan det får bli en överraskning då jag får beställt dom. Är dock inga större drastiska förändringar i designen utan två smärre ändringar inte många lär se. Sen så lyckades vi efter en del pratande fram och tillbaka designa så jag kommer att få min största önskan: ordentlig fälgbana. eller ja det blir 9cm på 8,5" fälgarna och 13cm på 11". Det gick att få mera men vill ej ha mer bana än så då det kan lätt bli för mycket.