2555
Sök

pris på att tona rutor??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 februari 2008
Trådstartare
hejsan, har idag införskaffat mig en mercedes 190 att åka i så länge, är hitills nöjd med bilen iaf smile men det är bara sidorutorna som är tonade, inte bakrutan, så nu undrar jag vad ni tror det kan kosta att enbart tona bakrutan, jag vet att det är svårt att veta exakt men jag vill bara veta på ett ungefär smile

tack på förhand

MVH// en hitills nöjd merca ägare tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 februari 2008
Till min firebird kostade det 2000kr .
Men dock så e ju din bakruta bra mycket mindre med.
Billigast e om du kan få nån att göra det " in black " wink
Halva priset då.

C H E V R O L E T <3

517 Inlägg
22 februari 2008
Har en här i trakten som tar 500 spänn/ rutan. Och JA, han gör de jävligt bra då han sysslat med de i många år.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 februari 2008
Trådstartare
okej, tack för svaren... så mellan 500-1000kr för bakrutan då ungefär nånstans eller??

nån annan som har nått att tillägga??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

fälg fantast
1 086 Inlägg
22 februari 2008
om det är en finbil du har lämna det till någon annan vid "sidan" om , annars åk till biltema, finns för 98 kr och gör det själv, det är ju bara bakrutan

Mvh ferdi

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
22 februari 2008
skulle ha räknat på 1000-1500 iaf

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
Lowenhart skrev:
om det är en finbil du har lämna det till någon annan vid "sidan" om , annars åk till biltema, finns för 98 kr och gör det själv, det är ju bara bakrutan

Mvh ferdi

finbil och finbil... mer en bruksbil men jag vill ju endå har det att se bra ut... och jag själv kan ju tona sidorutor med mera men har alldrig vågat gett mig på bakrutor, är ju så jävligt att komma åt osv smile

Intresseklubben
673 Inlägg
23 februari 2008
Räkna me dem priserna du fått, runt 500-1200 kr... för en hel toning ligger ju runt 3000 kr (här i gbg iaf)

så om det e en ruta där bak så fixar dem det nog hyfsat sjysst smile

lycka till me bilen och toningen

/Mvh Andreas

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
okej... en liten fråga, nån som vet ifall RYDS håller på med toning? tänkte eftersom dom håller på med byte av bilrutor osv? för isf skulle det kunna bli billigt eftersom syrran jobbar där... kan ju iofs ringa henne och kolla men orkar inte det nu så jag frågar er istället tongue

33 Inlägg
23 februari 2008
Tonade rutorna på min 740 för nån vecka sedan smile köpte 3 rullar på biltema för 114kr blev 1 rulle över smile
blev lite bubbligt pga det var kallt ute och första gången jag gjorde det smile

vill man ha det jättebra så är det väl att låta något proffs göra det istället smile

Varningar. 36
1 200 Inlägg
23 februari 2008
Jag är fan proffs på det där tongue Har gjort det hur många gånger som hälst tongue Kom ner och ta med dig toning så fixar jag det gratis haha!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
TFkarlsson skrev:
Jag är fan proffs på det där tongue Har gjort det hur många gånger som hälst tongue Kom ner och ta med dig toning så fixar jag det gratis haha!

hahaha jo visst lol... blir ju bra nog så mkt billigare att lämna in den till nå företag här som tar överpris än att åka ner till dig haha tongue

Sök