undrar om nån har nåt bra tips på hur jag ska lacka min supra mkiv med do-luck kit har funderat på matt svart ev baby blå pearl he he lite skillnad men ska jag lacka den så ska det vara nåt utöver det vanliga har funderat på manga motiv längs hela sidan.........kan inte bestämma mig om jag ska köra det råa stuket eller flashiga....kom gärna med förslag vad som helst det finns inga begränsningar eftersom jag jobbar som motivlackerare www.wickedpaint.se
kan fortfarande inte bestämma mig ....hur skulle ni gjort om ni hade haft bilen
jag som är lackerare oxå hade kört på den "baby blå" som du hade på en bild med den japanska tjejen längs sidorna!!
matt svart e coolt som fan..men såååå vanligt o tråkigt !! och flames?? de e SÅ 80-tal !! o verkligen inte på en SUPRA !!...
vill du sticka ut som FAN..så ska du lacka en metallic i matt klarlack..de e så sjukt läckert, jag LOVAR!..o så motivlack på de jag har lackat en Nissan i en orangemetallic kulör med matt klarlack..o jag kan säjja de e rätt brutalt med metallic o matt klarlack
och vad du än gör..ta inte Volvos "laserblå" de e ta mej fan värdlens fulaste färg!! finns andra sånna "laser blå" som e betydligt snyggare !!! vill du ha hjälp så kan ja nämna en hel del !!