Hahaha, dedär med nya sciroccon lär ju inte vara en slump.. Någon har tattat idéer, o det är sällan du! Har man ingen slags copyright eller nåt sånt på det man själv gör?
Är ju bara avgasrören som är lika annars ser jag ingen tillstymelse till likhet, och kan lova att du inte var först med avgasrören i den placeringen dessutom så det är inget att hänga läpp över. Men du gör ett kanonjobb fortsätt så, är mäkta imponerad över din ork och dina slutresultat. Så fortsätt kämpa nu, jag vill gärna se fler bilder på tidigare jobb du gjort, MVH Fredrik
Är ju bara avgasrören som är lika annars ser jag ingen tillstymelse till likhet, och kan lova att du inte var först med avgasrören i den placeringen dessutom så det är inget att hänga läpp över.
Vem hänger läpp?
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hur kan man va så dum så man lägger ned så pass mycket pengar på kjolpaket, dubbla japsutblås och skit när bilen inte ens har Turbo, Elhissar eller Ac Men snygg verkar den vara!