18 december 2005
Trådstartare
Tja , jag funderar på att skaffa en saab 900 sen 2,0T, 9000 cse, toyota celica, audi 80 2,0 lr 2,3 som jag senare kommer att styla o trimma men vet inte så mycke om hur skruvarglädjen är på dom.
Toyota är japanskt vad ja vet vilket är känt för o va trångskruvat men jag vet inte hur hållbara de är lr om de ä lätta o billiga att ha, att trimma, styla o hur bra utrymmet jämfört mä de andra ifa man vill ha mä sig vänner o last utan att billjudet blir ivägen.
Saab är ett av sveriges bästa märken men även de har sina fläckar. Jag har både sett o hört en del + o - om både saab 900 o 9000 men har aldrig haft nån så jag undrar hur skruvarglädje, trimmning o hållbarheten är samt kostnaderna på de är.
AUDI vilket ja kan mer om var ett eget märke i början vilket varje bokstav var en förkortning på 4 kvalitetdelars namn som sen såldes till volksvagen. Audi 80 var senaste märket innan A4 kom mm. Audi är ett kostsamt märke jämfört mä de andra som ägs av volkswagen men ja vet inte så mycket om hur stor skillnaden är mellan Audi, saab o toyota när det gäller kostnaderna, trimmet o stylingen mm.