kanske ska ta den vid rusta istället så det inte blir så utsprit som det brukar bli på plantan? om det skulle komma fler än den parkeringen klara så är det ju bara att flytta bara en tanke från min sida.
hoppas att jag fått igång turbon till denna träff i alla fall så man slipper åka i surförtin
Det är inte riktigt bestämt plats än och datumet är inte helt fastslaget, men datumet blir förhoppningsvis inte ändrat och rusta parkeringen kanske inte vore så dumt!
Men dom träffarna är ju ganska små. Och dessutom kommer våran träff vara på kvällen så då kommer det ju inte krocka iaf. För ska man försöka ha träffen en dag som det inte är någon annan träff så får man ju leta ganska flitigt. Som det ser ut nu så räkna med den 24:e maj (på kvällen)
små och små? stod med i senaste bilsport i deras träff kalender. då bör den inte vara allt för liten
Det beror ju lite på hur man ser på det. Men för mig är dom stora träffarna dom med ett 100-tal bilar och alla träffar som är med i bilsports event kalender är ju inte alltför stora.