3247
Sök

Garaget.s enda R8.a FEJK!! De är inte audiarmins R8

91 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Efter att en medlem här på Garaget inte talat så specielt snällt mot mig så tänkte ja kolla om han värkligen äger sin R8.a.. Han skriver att han Äger hotel i Dubai o.s.v. i sin presentation..
Och han ''äger'' en Audi R8.a som ja råkade se på mobile.de

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD … eNumber=12

Förlåt om ni blev sura för att detta inte tillhör motor och styrning och snälla anmäl mig inte men detta tycker jag att ni borde se upp för.. GÅ INTE PÅ ATT FOLK ÄR 25 ÅR OCH ÄGER 2 HOTELLER OCH 1 NATTKLUBB!!!

Daniel kabat -

Darth Vader
1 644 Inlägg
29 februari 2008
Tror att det förekommer en hel del sånt här på g.org, men vad ska man göra om det inte är uppenbart smile. Kommer det fram borde ju bilen klart bli raderad och en varning till användaren bör utfärdas enligt mig.

Braaaaap?

91 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
haha.. aa.. Gillar inte sånt för ja blev falsk angklagad att ja gör sånt och hände just de mig.. Och av någon anledning känner ja hat för dom.. :p

Daniel kabat -

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 februari 2008
Just en R8'a är svår att fejka.

Inte direkt en Volvo 740 tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
Sen har det ju faktist hänt att folk tagit gamla annonsbilder och lagt upp här då dom är för fina för att fotta själva.
Dock tycker jag den här killen verkar vara en 15åring med för lite porrfilmer på datorn.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 februari 2008
hmm... lönt o fäjka en bil man inte har :S vad är vitsen med det... fattar värkligen inte

Sump Runk Rätt O Slätt!

91 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
hmm... lönt o fäjka en bil man inte har :S vad är vitsen med det... fattar värkligen inte

Precis.. Fejka en R8.a?? :S Som han killen sa innan.. Att fejka en 740 eller något i den stilen.. men en R8A (rotta) är en annan femma.. haha.. wink

Daniel kabat -

91 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
SNÄLLA SKRIV PÅ BENSIN SKATT LISTAN.. LISTAN NÄRMAR SIG 1,5 MILJONER!!!

http://www.bensinskatteuppror.se/

Daniel kabat -

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
Zapust skrev:

Vad vill du egentligen med den här tråden?

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
HyperSonica skrev:

För att få fett me streetcread här på garaget fattaru väll!

:dahaa

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 februari 2008
Han har faktiskt en bild på motorn ur en annan vinkel än på bilderna som fanns i den där annonsen.

Kan ju dock komma från någon annan annons eller så men iaf.....    ?

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
TBOC_Razor skrev:
Han har faktiskt en bild på motorn ur en annan vinkel än på bilderna som fanns i den där annonsen.

Lägg upp den och säg att du har en oxo. så du oxo blir cool roll

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 februari 2008
Mr_EmCom skrev:
Zapust skrev:

Vad vill du egentligen med den här tråden?

nått med motorstyrning är det iaf, men jag har inte listat ut vad än

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Vw trimmare
2 995 Inlägg
29 februari 2008
TBOC_Razor skrev:

man vet ju aldirg...de flesta mytos på gorg startar 300 trådar och mytar av sig överdrivet för att sedan skämmas ut det har denna kille inte gjort å andra sidan har han tagit sig tid och mixtrat i photoshop...

6 170 Inlägg
29 februari 2008
Mr_EmCom skrev:
TBOC_Razor skrev:

Vaknat på fel sida idag eller ??

Har väl inte sagt att det *är* hans sketna R8:a utan bara att han hade en bild som inte fanns med i annonsen, tar du illa vid dig för det ??

Du kan ju lägga upp den istället så du får en massa "streetcred" osv så alla fjortisar blir våta när du susar förbi i bilen din wink

Jag trivs iaf bra med min bil.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

Norrlänning
1 453 Inlägg
29 februari 2008
TBOC_Razor skrev:
Mr_EmCom skrev:
TBOC_Razor skrev:

Har väl inte sagt att det *är* hans sketna R8:a utan bara att han hade en bild som inte fanns med i annonsen, tar du illa vid dig för det ??

Du kan ju lägga upp den istället så du får en massa "streetcred" osv så alla fjortisar blir våta när du susar förbi i bilen din wink

Suck... vad alla har mindrevärdes komplex här, ja åker runt i en sketen volvo från 94, den är ju iaf betald smile ja ser nästan ner på folk som kommer i sprilans nya sportbilar och SUVar som de står "kreditköp" på om man skicka reg numret till 71456.. alla kan väl köpa en R8, men alla kanske inte vill ha ett billån på över en mille..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
29 februari 2008
Ellertz skrev:
TBOC_Razor skrev:
Mr_EmCom skrev:

Suck... vad alla har mindrevärdes komplex här, ja åker runt i en sketen volvo från 94, den är ju iaf betald smile ja ser nästan ner på folk som kommer i sprilans nya sportbilar och SUVar som de står "kreditköp" på om man skicka reg numret till 71456.. alla kan väl köpa en R8, men alla kanske inte vill ha ett billån på över en mille..

WORD! 850 smile

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
TBOC_Razor skrev:
Mr_EmCom skrev:
TBOC_Razor skrev:

Nej nej nej, förlåt om jag var otydlig. Ironi är iof svårt ibland (specielt på www)

Jag försökte bara vara rolig smile

6 170 Inlägg
29 februari 2008
Mr_EmCom skrev:
Nej nej nej, förlåt om jag var otydlig. Ironi är iof svårt ibland (specielt på www)

Älskar ironi men det där lät mindre som ironi och mer som en mindre vänlig pik wink

Och Ellertz, varför citerar du mig när du säger kreditköp ??

Min bil är varken ny eller en sportbil och står inte som "kreditköp" heller big_smile

Antar ju såklart att du menar rent allmänt men att du citerar just mig sticker ju lite i ögonen när man ser det wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (29 februari 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
29 februari 2008
TBOC_Razor skrev:
Mr_EmCom skrev:

Älskar ironi men det där lät mindre som ironi och mer som en mindre vänlig pik wink

Och Ellertz, varför citerar du mig när du säger kreditköp ??

Min bil är varken ny eller en sportbil och står inte som "krediköp" heller big_smile

Antar ju såklart att du menar rent allmänt men att du citerar just mig sticker ju lite i ögonen när man ser det wink

OK jag lackade lite. Men vafaan jag sitter och nördar garaget kl Kvart i 11 på en fredakväll och det är inte likt mig. hmm

Sök