Ny bil i garaget snart :D

Thaien
5 mars 2008 · 933 Inlägg

camaro67 skrev:

martincool skrev:

camaro67 skrev:

Men hur fan kan jag ha 12?! yikes

tror det går ändra det där själv har jag 9

Okej. Men hur många inlägg har ni på varje full sida då? Jag har 10. Jag är inne på nummer 13 nu big_smile

Haha 15 inlägg fick jag det till tongue

BMW M5 (1999)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 mars 2008 · 6 170 Inlägg

camaro67 skrev:

martincool skrev:

camaro67 skrev:

Men hur fan kan jag ha 12?! yikes

tror det går ändra det där själv har jag 9

Okej. Men hur många inlägg har ni på varje full sida då? Jag har 10. Jag är inne på nummer 13 nu big_smile

10 inlägg per sida ??

Herre gud jag hade fått totalt snespel av att sitta och byta sida var tionde inlägg tongue

Kör med 50 inlägg per sida jag, inte mer än 2½ sidor i denna tråden än ju cool



Och ja, man kan ändra inlägg/sida under inställningar wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Greatsnyggo saabtok
5 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Bjork skrev:

Mortalis skrev:
Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

De bästa som sagts i denna tråden wink
Punkt Slut!


Snälla lås skiten nu, vi ska väl inte bråka? Vi kan kramas.. roll

Klart vi ska kramas alla vi här inne älskar ju saab big_smilebig_smilebig_smile

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Greatsnyggo saabtok
5 mars 2008 · 1 306 Inlägg

haha snacka om att denna tråd har totalt ballat  ur , handlar  om rika pappor vilket land man kommer ifgrån och om man jobbar eller lever på bidrag, och vilket  parti man röstar på ..Ja så höll ja på glömma om vilken lägning man har , och om man har en fjunig haka , Glömde ja nåt?

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Bjork skrev:

Mortalis skrev:
Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

De bästa som sagts i denna tråden wink
Punkt Slut!


Snälla lås skiten nu, vi ska väl inte bråka? Vi kan kramas.. roll

Klart vi ska kramas alla vi här inne älskar ju saab big_smilebig_smilebig_smile

men nyss va ja ju fjortis tongue

OEM <3
Greatsnyggo saabtok
5 mars 2008 · 1 306 Inlägg

Bjork skrev:

Greatsnyggo skrev:

Bjork skrev:

De bästa som sagts i denna tråden wink
Punkt Slut!


Snälla lås skiten nu, vi ska väl inte bråka? Vi kan kramas.. roll

Klart vi ska kramas alla vi här inne älskar ju saab big_smilebig_smilebig_smile

men nyss va ja ju fjortis tongue

Trodde du sa ja var en lönnfet  gay , tråden missförstods väl  lite kanske:rolleyes:

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
camaro67 Meister
5 mars 2008 · 6 763 Inlägg

r-ted skrev:

camaro67 skrev:

r-ted skrev:

finns många utlänningar som tjänar pengar oxå wink

Men fortfarande många som inte gör de

ja det kan jag hålla med om , men det är ju inte "svenssons" fel eller jo det är det ju för det är ju dom som röstar rött:lol:

Jag har för mig att de blev blått sista gången.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
camaro67 Meister
5 mars 2008 · 6 763 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

camaro67 skrev:

martincool skrev:

tror det går ändra det där själv har jag 9

Okej. Men hur många inlägg har ni på varje full sida då? Jag har 10. Jag är inne på nummer 13 nu big_smile

10 inlägg per sida ??

Herre gud jag hade fått totalt snespel av att sitta och byta sida var tionde inlägg tongue

Kör med 50 inlägg per sida jag, inte mer än 2½ sidor i denna tråden än ju cool



Och ja, man kan ändra inlägg/sida under inställningar wink

Jag tror att jag har sett de där någonstans ja. 50st?! Då blir man ju knäpp av att de aldrig tar slut tongue

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Bjork skrev:

Greatsnyggo skrev:

Klart vi ska kramas alla vi här inne älskar ju saab big_smilebig_smilebig_smile

men nyss va ja ju fjortis tongue

Trodde du sa ja var en lönnfet  gay , tråden missförstods väl  lite kanske:rolleyes:

Öö va? hmm

Skulle ALDRIG säga nåt sånt till en människa, har fått höra de så jävla mkt sj!
Aja, va har ni för väder där ute då?
Här har de börjat snöa som fan tongue

Undrar när dom låser tråden tongue

OEM <3
Greatsnyggo saabtok
5 mars 2008 · 1 306 Inlägg

hehe  no hard felings , nää här är de så jäkla kallt så isbjörnarna springer  runt husknuten ,

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Greatsnyggo skrev:
hehe  no hard felings , nää här är de så jäkla kallt så isbjörnarna springer  runt husknuten ,

Ballt big_smile här e de rådjur å älgar tongue

OEM <3
Mollllgan
5 mars 2008 ·

Jag har en lådbil.... Och den är JÄTTESTOR...   ///Orka... Låt hans pappa ha bilarna...smile
hej hej

Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

_S40_ skrev:
Jag har en lådbil.... Och den är JÄTTESTOR...   ///Orka... Låt hans pappa ha bilarna...smile
hej hej

De gör vi väl? Men sen finns den svenska avundsjukan bland många människor tongue

OEM <3
Mollllgan
5 mars 2008 ·

Bjork skrev:

_S40_ skrev:
Jag har en lådbil.... Och den är JÄTTESTOR...   ///Orka... Låt hans pappa ha bilarna...smile
hej hej

De gör vi väl? Men sen finns den svenska avundsjukan bland många människor tongue

tongue på dig sj=) Så sant som det är sagt...

Pikey
6 mars 2008 · 2 283 Inlägg

camaro67 skrev:

Pikey skrev:
Till alla er avundsjuka svenskar!

Orka bli på dåligt humör och kräva att folk ska lägga upp bilder eller ej.
Visst granska ska man göra men det blir så jävla mycket tjafs om att han
inte äger Supran och hit och dit, ORKA BRY SIG!
Om detta nu stämmer så är det jävligt coolt att ha alla dessa bilarna, inte sant?

Sen så är det så jävla löjligt när R-Ted skriver något vettigt som kan störa er andra
så blir hans bil så jävla ful i era ögon...

Detta är så jävla typiskt exempel på svenska avundsjukan!
Jag bryr mig inte om röster hit eller dit men det är ett sånt riktigt typiskt exempel
på er äckliga svenssons som har den typiska avundsjukan.

Finns det någon i detta ruttna land som kan tycka det är kul att någon köper en fet jävla bil?!
Börjar tvivla.

Hoppas ni som sitter hemma och är avis på honom köper en fet bil någon dag och ni får en jävla massa
klagomål och folk som snaackar skit så ser ni hur tröga ni egentligen är.

Kanske var lite hård i detta inlägg så om någon moderator tycker detta var kränkande eller liknande, ta veck detta och blocka mig inte smile

Till R-Ted, kunde inte sagt det bättre själv

Peace

Om inte de här landet duger åt dig så kan du lika gärna flytta. Och eftersom du skriver äckliga svenssons så antar jag att du inte är svensk. Alltså kan du åka tillbaks till ditt land om de nu är så jävla bra där. Du ska nog vara rätt så tacksam för vad du har fått.

Jag skulle gärna köpa en porsche om jag hade väldigt mycke pengar. Anledningen till att de krävs väldigt mycke pengar är att jag hade köpt väldigt mycke andra bilar innan jag hade kommit till en porsche. Om vi nu inte ska räkna in 356:orna som är så jävla fina big_smile

Jag kommer från Sverige och är helsvensk eller min släkt är nära danskar
Men det är ju sättet svenssons är, avundsjuka och allt det där. TRÅKIGA med andra ord.

R.I.P. Michael Jackson!
Pikey
6 mars 2008 · 2 283 Inlägg

camaro67 skrev:

r-ted skrev:

camaro67 skrev:

Om inte de här landet duger åt dig så kan du lika gärna flytta. Och eftersom du skriver äckliga svenssons så antar jag att du inte är svensk. Alltså kan du åka tillbaks till ditt land om de nu är så jävla bra där. Du ska nog vara rätt så tacksam för vad du har fått.

Jag skulle gärna köpa en porsche om jag hade väldigt mycke pengar. Anledningen till att de krävs väldigt mycke pengar är att jag hade köpt väldigt mycke andra bilar innan jag hade kommit till en porsche. Om vi nu inte ska räkna in 356:orna som är så jävla fina big_smile

svenssons är i mina ögon avundsjuka trångsynta personer, finns ju enanledning till att folket i dom närliggande länderna pratar om svensken och hans snålhet och avundsjuka wink
Det är ju inte hämtat ur tomma intet iaf..

jag är inte heller svensk , men trivs bra härbig_smile

Jag måste ju säga att Svenskar är fruktansvärt snåla. Släpper in mer invandrare än något annat land. Och dessutom låter dom leva på bidrag som just svensken betalar. Fy fan va snålt

Jag tror inte du valt att ta in dem själva utan politikerna som inte går att göra något åt så kalla inte gemene svensk för generös

R.I.P. Michael Jackson!
Bjork OEM <3
6 mars 2008 · 6 957 Inlägg

_S40_ skrev:

Bjork skrev:

_S40_ skrev:
Jag har en lådbil.... Och den är JÄTTESTOR...   ///Orka... Låt hans pappa ha bilarna...smile
hej hej

De gör vi väl? Men sen finns den svenska avundsjukan bland många människor tongue

tongue på dig sj=) Så sant som det är sagt...

Eller hur?
Fan att här inte e låst än, blev bra snopen när ja logga in lol

OEM <3
Tom Darth Vader
6 mars 2008 · 1 644 Inlägg

Pikey skrev:

camaro67 skrev:

r-ted skrev:

svenssons är i mina ögon avundsjuka trångsynta personer, finns ju enanledning till att folket i dom närliggande länderna pratar om svensken och hans snålhet och avundsjuka wink
Det är ju inte hämtat ur tomma intet iaf..

jag är inte heller svensk , men trivs bra härbig_smile

Jag måste ju säga att Svenskar är fruktansvärt snåla. Släpper in mer invandrare än något annat land. Och dessutom låter dom leva på bidrag som just svensken betalar. Fy fan va snålt

Jag tror inte du valt att ta in dem själva utan politikerna som inte går att göra något åt så kalla inte gemene svensk för generös

Har inte den gemene svensken varit med och valt vilka som styr och ställer i landet?

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
LocKtar Herr
6 mars 2008 · 1 722 Inlägg

NiclasT skrev:
Penisförlängare? Tänk dig känslan av att sitta bakom ratten på en splitter ny Porsche? Jag hade skitit fullständigt i brudar om jag fick en sån smile

*hostgayhost* :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Pikey
7 mars 2008 · 2 283 Inlägg

DoWahDiddy skrev:

Pikey skrev:

camaro67 skrev:

Jag måste ju säga att Svenskar är fruktansvärt snåla. Släpper in mer invandrare än något annat land. Och dessutom låter dom leva på bidrag som just svensken betalar. Fy fan va snålt

Jag tror inte du valt att ta in dem själva utan politikerna som inte går att göra något åt så kalla inte gemene svensk för generös

Har inte den gemene svensken varit med och valt vilka som styr och ställer i landet?

Jojo klart men som han uttrycker sig så antar jag att han inte gillar att vara snäll mot att ta in invandrare

R.I.P. Michael Jackson!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang