Håller på att renovera en motor som jag sedan skall montera i en 240. Eftersom bilen är tänkt att ha nyskick när allt är klart, vore det tjusigt om mätaren stod på 0 i början.
varför så om jag får fråga om du nu skulle sälja bilen så är det bedrägri
Det är väll bara det att jag säger att den är backad då jag böt ut motorn. Då vet ju köparen även hur långt den renoverade motorn gått. Men jag har inga planer på att sälja.
Niice...vete fan om det funkar Man får ju tänka på att karossen går ju sina mil också. Bara för att motorn kanske är fräsch så blir ju inte karossen, bussningar, dämpare, fjädrar - ja resten kort sagt - fräschare.. Eller renoverar du hela bilen?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Niice...vete fan om det funkar Man får ju tänka på att karossen går ju sina mil också. Bara för att motorn kanske är fräsch så blir ju inte karossen, bussningar, dämpare, fjädrar - ja resten kort sagt - fräschare.. Eller renoverar du hela bilen?
Undrade lite det jag med.. Bara motorn gör ju inte att bilen blir som ny så att säga.
Nog inga som vet hur man gör här ser jag. Pilla los mätar huset? Strunt o dumt o jobbigt gjort! Du skruvar av hastighets mätaren från motor rummet o tar en skruvdragare o så sätter du fast vajjern på skruvdragarn o vrider skruvdragarn åt motsatt hål o kör för full patte! Snabbt o enkelt.
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (3 mars 2008)