3860
Sök

Fick kortet som vägkameran tagit på mig

533 Inlägg
5 mars 2008
Ps. när kommer bilden upp? Väntar jue med spänning på idolbilden big_smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Sleeper
3 084 Inlägg
5 mars 2008
jag tycker man gör som ProfessorWinther här på gorg det är riktigt ballt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

533 Inlägg
5 mars 2008
Och hur gör han då?

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
5 mars 2008
var e bilden? kom igen nu! cool

1 997 Inlägg
5 mars 2008
Om man plockar bort skylten eller kör med reflexspray eller nått sånt spelar ju ingen roll. Det är inte ägaren för bilen som får böter utan föraren.
Så enklaste sättet att "lura" en kamera är att dölja ansiktet. Solskyddet är bra på det. Om ett ansikte som inte går att identifiera så avskrivs ärendet.

Vill oxå se en bild:P

Soubee
5 mars 2008
Sushikocken skrev:
jag tycker man gör som ProfessorWinther här på gorg det är riktigt ballt

exiZ skrev:
Och hur gör han då?

http://www.garaget.org/video/b6fhd65goupm

Det är en maklös manick tongue

60 Inlägg
5 mars 2008
fucka laservarnare. . ta på dig solglasögon och ta ner solskyddet så kan dem inte göra nåt åt saken. . min polare kom undan på de viset big_smile

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
5 mars 2008
ska ha en tomtemask i bilen som man kränger på... vad kan de göra mer än garva då de får se fotot big_smile

3 650 Inlägg
5 mars 2008
egenligen..jobbigt å bromsa in typ 100 meter efter skylten lr?

Maharaja!
207 Inlägg
5 mars 2008
jag vill se bilden! tongue

Neerd
1 596 Inlägg
5 mars 2008
jag vill med se bilden!!! segis:P

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
5 mars 2008
candyboy skrev:
fucka laservarnare. . ta på dig solglasögon och ta ner solskyddet så kan dem inte göra nåt åt saken. . min polare kom undan på de viset big_smile

eller så håller man bara hastigheten? roll

Körv
3 535 Inlägg
5 mars 2008
richardoo290 skrev:
candyboy skrev:

eller så håller man bara hastigheten? roll

Det är faktiskt inte det lättaste.

Jag kör 100 mil i veckan och kör så lagligt som det går faktiskt. Men ibland glömmer man helt enkelt bort sig och vipps så är det en kamera där för jävelskaps skull. Men jag tror jag har klarat mig faktiskt. Dom är ju inte alltid igång, och tur är väl det.

Men jag köper nog en laservarnare snart, och ja. Jag har gps i bilen med fartkameravarnare i. Men den funkar inte alltid så bra.

Truckdriving Man

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
5 mars 2008
men upp med bilden då tongue

Vilket jävla drag :)

69 Inlägg
5 mars 2008
Vill se bilden som alla andra wink

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)

Intresseklubben
673 Inlägg
5 mars 2008
Jag me, så upp me bilden! big_smile

/Mvh Andreas

8 156 Inlägg
5 mars 2008
FL3JM skrev:
- Om någon utfört sabotagen i tron om att gå fri från en registrerad fortkörning så har tilltaget varit förgäves. Bildöverföringen på överträdelser sker nämligen i samma stund som de inträffar, förklarar Stefan Eriksson, vid Vägverkets administrativa förvaltning.

hmm

Bästa trixet är att köra utan skylt fram eller ha nån mekanism som flippar ner skylten.

Hahaha. Om man ska göra någonting sådant så är det väl i förebyggande syfte i så fall?
Det "roligaste" sättet jag har hört är någon som tagit vinkelslipen till hjälp och stulit hela kameran.
Vore faktiskt lite kul att ha en sådan kamera i garaget (omgjord till lampa kanske?)

Få inga dåliga ideér nu.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 302 Inlägg
5 mars 2008
Ja eller till nyckelskåp kanske hehe wink
Senast redigerat av fegge_89 (5 mars 2008)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 mars 2008
Phaetoon skrev:
FL3JM skrev:
- Om någon utfört sabotagen i tron om att gå fri från en registrerad fortkörning så har tilltaget varit förgäves. Bildöverföringen på överträdelser sker nämligen i samma stund som de inträffar, förklarar Stefan Eriksson, vid Vägverkets administrativa förvaltning.

hmm

Bästa trixet är att köra utan skylt fram eller ha nån mekanism som flippar ner skylten.

Hahaha. Om man ska göra någonting sådant så är det väl i förebyggande syfte i så fall?
Det "roligaste" sättet jag har hört är någon som tagit vinkelslipen till hjälp och stulit hela kameran.
Vore faktiskt lite kul att ha en sådan kamera i garaget (omgjord till lampa kanske?)

Få inga dåliga ideér nu.

"§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace. "

Nästan, nästan wink

När tittar du förbi förresten ??  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 mars 2008
BTW hade jag kapat ner en trafikkamera och gjort om den till något hade det nog blivit en kombinerad webkamera, lampa och WiFi-AP big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök