Nu är bilderna för dom två senaste träffarna (som jag varit på) uppe, dock blev det inte så många eftersom jag mest gick runt och var social. Om någon mer än jag har bilder från träffen, körningen eller då vi stannade och sa hejdå på bensinmacken så snälla hör av er till mig!
Ser ut att bli bra väder. Halvsoligt och 23 plusgrader, perfekt när man ska köra bil! Hoppas att folk passar på att komma medan det fortfarande är sommar. Hälften har ju nästan gått!
Eftersom det har dalat lite i antalet deltagare/besökare på träffarna, så tänkte jag höra vilka som tror sig/är ganska säkra på att dom kommer på söndag den 27/7 om vädret håller i sig? Och ta i trä, men vi har jue faktiskt haft fint väder på ALLA träffar utom en!
Jag och groze (här på garaget) är jue ALLTID självklara, då det är jag som annordnar träffen, men vilka fler dyker upp?
Får vi ytterligare ett besök av Herr Daviper måntro?
Lista på dom som kommer: 1. exiZ 2. groze 3. TLO 4. GTO-04 5. DaViper 6. volvo_245 7. Haas 8. Malsa 9. Whiteangel 10. Masterworks 11. 12.
Fylls på allt eftersom folk anmäler sig...
Ps. om ni börjat tröttna på Tungelsta serpentin-vägarna, så kom gärna med nytt förslag på busiga vägar i närområdet!
Senast redigerat av exiZ (26 juli 2008)
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Har precis fått tillbaka bilen från verkstaden efter inbrottet tog nästan 3 veckor :S Hinner jag hem från helgens utflykt kommer jag...har inte lyckats så bra innan,men hoppas kan man ju alltid Hur går det med planeringen av grillningen då?
ThaLeffe: Det är inget race som jag arrangerar utan en vanlig eftermiddags träff med fika och serpentinvägs körning... är du ute efter race föreslår jag att du drar på typ TIR´s träffar
Eller menar du medtanke på att bilen inte går att besiktia?
I like money right where I can see it, standing in my front yard...