gissar på att jag tar halv försäkring fast det kostar lika mkt typ som hel på aktava.. hade jag däremot bott hemma hade jag fuskat, lite jobbigt att åka ditt om jag har lika otur som nu när jag svimmade bakom ratten..
Men som non skrev att man kan åka dit på att köra på ngn(personskada) tror jag är rena BULLSHIT! iaf om det är en person i bil(dom har ju redan försäkring på sig sj), annan sak om det gäller gående kanske.
För fuskar jag så kanske jag bara behöver betala 3-4000kr men gör jag inte det så blir det typ 9000 och 5000 är ju inte hela världen om man kan få en sån billig försäkring när det finns en liten risk att man åker dit på fusk och får ett rent helvete.
Byter ämne lite: JAg körde in i ett vägräcke och ringde SJÄLV polisen så dom kom och hjälpte till lite med bärgning(dom skrev rapport med) räknas det som en skada va?? för aktava begär typ 2000 extra om man gjort en skada senaste året.. Jag behövde inte ens ringa polisen eftersom det var en liten väg och så..(dom sa det sj). antar att det räknas, vilket isf är SURT.