2759
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

874 Inlägg
18 mars 2008
men om vädret fortsätter som idag och det inte kommer mer snö, då kan man ju lungt ha fin fälgarna, idag har det ju varit riktigt gött väder och "stekhett" i solen om man hitta en vindstilla punkt smile
fast fan va bilen ser ut hmm Blir tvätt och vaxning på Torsdag, såvida inte vädret e skit för då är det ju ändå meningslöst tongue

men f*n a guth, håller tummarna nu big_smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
18 mars 2008
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:
Edge83 skrev:

Haha, nä jag bor precis vid kusten 15 mil norr om Götet. tongue
All snö landade en bit in i landet istället för här. tongue

Haha, där ser man tongue Ja, märker det.. Hörde precis att det ska komma 5-10 cm nysnö till inatt , samt att det ska pendla mellan +1 till -9 fram tills söndag. Samt komma in en stor mängd snö på fredag hmm

Som sagt, ska bli kul att se alla stylade bilar på 15" plåtfälg till helgen wink

Och givetvis, ännu roligare att se de tappra stackare som ger sig ut på 17,18,19" sommardäck och sätter sig överallt wink

Jadu Edil kör jag med mina 17" hjälper du mig på putta min bil då när jag sätter mig överallt tongue

Nä,jag skämta bara wink Blir nog att jag får sätta på mina vinterdäck trots allt... hmm tongue

Haha, visst wink Det är bara att ropa så kommer jag wink cool

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
18 mars 2008
brillmongo skrev:
men om vädret fortsätter som idag och det inte kommer mer snö, då kan man ju lungt ha fin fälgarna, idag har det ju varit riktigt gött väder och "stekhett" i solen om man hitta en vindstilla punkt smile
fast fan va bilen ser ut hmm Blir tvätt och vaxning på Torsdag, såvida inte vädret e skit för då är det ju ändå meningslöst tongue

Haha, ja, på dagen ja.. Fyfan, imorse. Var ju ren blankis överallt. Har ett "nerbyggt" garaget om man säger så, kunde ju fan inte backa upp från garaget, fick trixa och sanda som fan innan det gick med full gas och hjulspinn. Sen när man väl kommit upp från garaget skulle man köra iväg på "stora vägen". Uppförsbacke. Bara spann. Tur det inte kom någon bil bakom, då skulle den blivit fint blästrad i fronten vill ja lööva! tongue

Men ja, nu är det ju fint, strålande solsken från klarblå himmel och -2. Vinterväder kan faktiskt vara fint smile

874 Inlägg
18 mars 2008
Edil_ skrev:
brillmongo skrev:

Haha, ja, på dagen ja.. Fyfan, imorse. Var ju ren blankis överallt. Har ett "nerbyggt" garaget om man säger så, kunde ju fan inte backa upp från garaget, fick trixa och sanda som fan innan det gick med full gas och hjulspinn. Sen när man väl kommit upp från garaget skulle man köra iväg på "stora vägen". Uppförsbacke. Bara spann. Tur det inte kom någon bil bakom, då skulle den blivit fint blästrad i fronten vill ja lööva! tongue

Men ja, nu är det ju fint, strålande solsken från klarblå himmel och -2. Vinterväder kan faktiskt vara fint smile

haha, ja där har du en poäng allt fryser ju på igen så fort det blir mörkt, men nån halka märkte inte jag av imorse jag har ju visserligen hyffsat bra vinterdäck.. men blev ändå förvånad trodde nästan jag hadde en quattro där några sekunder tongue fast man behåller nog vinterdäcken på trots allt, dumt å ta några onödiga risker. Å man får nog chansen att se massa fina fälgar till sommaren sen ändå, överlever nog ett par veckor till liksom tongue

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
18 mars 2008
får hålla koll på denna tråden så kanske jag och min klubb kommer och hälsar på! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

874 Inlägg
18 mars 2008
MadeByMe skrev:
får hålla koll på denna tråden så kanske jag och min klubb kommer och hälsar på! smile

Låter trevligt tycker jag smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

302 Inlägg
18 mars 2008
AssVipeR skrev:
Många som blev stoppad av snuten igår i borås eller? blev stoppad och fick blåsa sen körde vi förbi killen med maptun saaben då hade han blivit stoppad också, undra för vad, men dom vill verkligen inte veta av oss igår.

menar du mej??  jag fick blåsa också fick ja böter på 1000:- för att ja körde i bussfilen, gårdsgata, inne i stan efter kl  00.00 och gasade lite väl...

så jag klarade mej ganska bra ändå. smile

Avstängd
1 557 Inlägg
18 mars 2008
MadeByMe skrev:

Det tycker vi absolut big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 396 Inlägg
18 mars 2008
Någon som lagt upp nån film eller?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
18 mars 2008
Bohlin skrev:
AssVipeR skrev:
Många som blev stoppad av snuten igår i borås eller? blev stoppad och fick blåsa sen körde vi förbi killen med maptun saaben då hade han blivit stoppad också, undra för vad, men dom vill verkligen inte veta av oss igår.

menar du mej??  jag fick blåsa också fick ja böter på 1000:- för att ja körde i bussfilen, gårdsgata, inne i stan efter kl  00.00 och gasade lite väl...

Japp de va dej jag menade.. Gjorde samma fel som du men jag klarade mig utan böter, bara en varning... men men de va en lyckad kväll iaf!!

------> 850 T5 Racer <-------

Avstängd
1 557 Inlägg
18 mars 2008
AssVipeR skrev:
Bohlin skrev:
AssVipeR skrev:

Japp de va dej jag menade.. Gjorde samma fel som du men jag klarade mig utan böter, bara en varning... men men de va en lyckad kväll iaf!!

Vilka grisar hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

85 Inlägg
18 mars 2008
AssVipeR skrev:
Bohlin skrev:
AssVipeR skrev:

Hehe jag å polarn fick böter i Gbg i lördags tongue bättre i Borås som har gratis parkeringar wink

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

1 688 Inlägg
18 mars 2008
Blir det någon film? Har väntat otåligt nu wink
Gärna något från då i Garaget big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
18 mars 2008
Losgard skrev:

Jag har en oredigerad film på 16:32. Med mycket intressant och framförallt roligt material som lockar till en del skratt. Men söker fortfarande någon som är duktig på att redigera?? Finns denne någon här på Gorg?
Senast redigerat av Edil_ (18 mars 2008)

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
19 mars 2008
Edil_ skrev:
Losgard skrev:

Jag har en oredigerad film på 16:32. Med mycket intressant och framförallt roligt material som lockar till en del skratt. Men söker fortfarande någon som är duktig på att redigera?? Finns denne någon här på Gorg?

Men vá fan.. smile

Lägg ut den som den é så länge...

VILL SE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!  smile)))DD

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
19 mars 2008

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
19 mars 2008
Edil_ skrev:
Losgard skrev:

Jag kan, har VG+ i rörlig bild roll

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 mars 2008
Goteborg skrev:
Eller fråga någon här:
http://www.garaget.org/forum/viewforum.php?id=9

Jo, men vill ju inte att vem som helst ska redigera, gärna någon som har lite anknytningar häromkring. Känns som det läggs ner lite mer energi i det hela då! tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 mars 2008
MadeByMe skrev:
Edil_ skrev:
Losgard skrev:

Jag kan, har VG+ i rörlig bild roll

Du får ett PM strax! wink

874 Inlägg
19 mars 2008
Goteborg skrev:
Edil_ skrev:
Losgard skrev:

Men vá fan.. smile

Lägg ut den som den é så länge...

VILL SE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!  smile)))DD

Dessvärre får väl filmklippen max vara 10min långa va? Så man får åtminstone dela upp den i två delar om inte annat .. hmm

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök