Fy fan för Norigen1 att förstöra bland Deep Purple´s bästa låt!! Nee ush. Jag är själv gitarrist och dom tog smoke on the water pga dom antadligen inte kom på ett bra solo eller är för kassa för det
Fy fan för Norigen1 att förstöra bland Deep Purple´s bästa låt!! Nee ush. Jag är själv gitarrist och dom tog smoke on the water pga dom antadligen inte kom på ett bra solo eller är för kassa för det
Fel svar. Tror mera att det var tänkt som en rolig/fyndig grej, iom texten. Och att volvoraggare i allmänhet sitter o klinkar på smoke on the water, på alla korridorsgitarrer i gymnasieskolorna runt om i landet.
Jag tycker att Tokfransen bara skämde ut slig själv:P. Och till alla er som tror att alla som kör volvo är dumma i huvet borde tänka om, inte dra alla över en kam ajabaja. Och givetvis så kommer alla säga att ja e volvoraggare men de skiter ja i, alla ägare till bilar blir förnärmade när nån kränker deras bilmärka och dom som kör dom, herregud titta bara på alla videos som volvo drar saabar tex då heter de: öööööööööööööööö den var ju mer trimmad osv för i helvete asså läg ner.
Om jag säger att alla som kör Bmw är pizzabagare som jobbar svart samtidigt som dom får socialbidrag, eller att alla som kör saab är kepsagubbar som är ute och treker i minst 30km/h under hastighet begränsningen. Alla som kör Vw är Nazister osv. Vad säger ni då ?, anledningen till att fler blir förbannade när nån skriver eller säger nått olämpligt om volvo beror på att de finns flest volvoägare på denna sidan och överallt för den delen me, det är ju faktist den mest förekommande bilen i sverige.
Alla som INTE kör Volvo är idioter som har noll i IQ och liten snopp Hoppas att ingen tar illa upp ^^, ni fattar vad ja vill ha sagt va
hehe lite rolig var ju filmen när han gjorde intervjun o gick runt bilarna, Han måste ju vara snabb tänkt för att få ihop allting där tycker jag iallafall:D
"Vit modell är ganska vanligt, Det har ju då med den här nationalist kulturen som frodas, att det ska vara vita grejer helt enkelt" Även det där med "hembränt gott o billigt, främjar smyg alkisarna" :lol:etc.
Fasen är väl inget direkt att haka upp sig på ?
Många som säger saker om saab också, men bara spela med, visst blir det för jobbig så är väl en knytnäve inte fel.
Men det där tycker jag var väldigt oskyldigt på sitt sätt då han var en rolig kille som gör bort sig
hehe lite rolig var ju filmen när han gjorde intervjun o gick runt bilarna, Han måste ju vara snabb tänkt för att få ihop allting där tycker jag iallafall:D
"Vit modell är ganska vanligt, Det har ju då med den här nationalist kulturen som frodas, att det ska vara vita grejer helt enkelt" Även det där med "hembränt gott o billigt, främjar smyg alkisarna" :lol:etc.
Fasen är väl inget direkt att haka upp sig på ?
Många som säger saker om saab också, men bara spela med, visst blir det för jobbig så är väl en knytnäve inte fel.
Men det där tycker jag var väldigt oskyldigt på sitt sätt då han var en rolig kille som gör bort sig