2423
Sök

Volvo raggare blir mobbade (film)

48 Inlägg
11 mars 2008
Det är ändå ett hyfsat långt samtal tycker jag, där jag bor räcker det med att man öppnar käften fel i 3 sekunder så smäller det.

En gång ///M Alltid ///M

17 Inlägg
11 mars 2008
Percha skrev:
Det är ändå ett hyfsat långt samtal tycker jag, där jag bor räcker det med att man öppnar käften fel i 3 sekunder så smäller det.

Häftig!
Jo, jag har hört att det går rätt vilt till, någonstans i sverige.

Mekaniker
472 Inlägg
11 mars 2008
Boedeh skrev:
Percha skrev:

Häftig!

Haha

BMW-tok

Brodar'n Maffia!
184 Inlägg
11 mars 2008
Säger som de flesta andra... konstigt att dom inte åtke på däng. tongue

...tror jag, är dock inte helt 100...

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
11 mars 2008
Fy fan för Norigen1 att förstöra bland Deep Purple´s bästa låt!! Nee ush.
Jag är själv gitarrist och dom tog smoke on the water pga dom antadligen inte kom på ett bra solo eller är för kassa för det roll

C H E V R O L E T <3

196 Inlägg
11 mars 2008
Haha, det roligaste jag sett på länge! cool Inget illa menat mot "Volvoraggare" dåra, lite humor måste man ha.
Senast redigerat av Gemini__ (11 mars 2008)

www.bimmerpower.org - för BMW-entusiaster

17 Inlägg
11 mars 2008
Children-Of-Bodom skrev:
Jag är själv gitarrist och dom tog smoke on the water pga dom antadligen inte kom på ett bra solo eller är för kassa för det roll

Fel svar.
Tror mera att det var tänkt som en rolig/fyndig grej, iom texten.
Och att volvoraggare i allmänhet sitter o klinkar på smoke on the water, på alla korridorsgitarrer i gymnasieskolorna runt om i landet.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
11 mars 2008
Hahhahahaa

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Maizer
11 mars 2008
Haha fan va sköna

bonntrimmare
655 Inlägg
11 mars 2008
rätt bra låt faktiskt ! o den me slagsmålsklubben basar som fan ! .......rätt orka film i övrigt !

Maizer
11 mars 2008
Boedeh skrev:
Percha skrev:

Häftig!

hahaha!big_smile

SkenLaddRacing
189 Inlägg
11 mars 2008
Jag tycker att Tokfransen bara skämde ut slig själv:P. Och till alla er som tror att alla som kör volvo är dumma i huvet borde tänka om, inte dra alla över en kam ajabaja. Och givetvis så kommer alla säga att ja e volvoraggare men de skiter ja i, alla ägare till bilar blir förnärmade när nån kränker deras bilmärka och dom som kör dom, herregud titta bara på alla videos som volvo drar saabar tex då heter de: öööööööööööööööö den var ju mer trimmad osv för i helvete asså läg ner.

Om jag säger att alla som kör Bmw är pizzabagare som jobbar svart samtidigt som dom får socialbidrag, eller att alla som kör saab är kepsagubbar som är ute och treker i minst 30km/h under hastighet begränsningen. Alla som kör Vw är Nazister osv. Vad säger ni då ?, anledningen till att fler blir förbannade när nån skriver eller säger nått olämpligt om volvo beror på att de finns flest volvoägare på denna sidan och överallt för den delen me, det är ju faktist den mest förekommande bilen i sverige.

Alla som INTE kör Volvo är idioter som har noll i IQ och liten snopp
Hoppas att ingen tar illa upp ^^, ni fattar vad ja vill ha sagt va wink

//Henrik

Rather turboshit than NO power at all.

167 Inlägg
12 mars 2008
Fyfan så töntig kille, dendär långhåri räkan...
hade han kmit sådär till mig hade jag inte tvekat 1sek på att golva han mad
//Krossa

Ingen minns en fegis

Intresseklubben
673 Inlägg
12 mars 2008
haha, tyckte den va lite rolig.. men fattade inte att dem inte slog på han.. big_smile

/Mvh Andreas

17 Inlägg
12 mars 2008
krossa skrev:
Fyfan så töntig kille, dendär långhåri räkan...
hade han kmit sådär till mig hade jag inte tvekat 1sek på att golva han mad
//Krossa

Härligt att se att det våldsfixerade skotersläktet inte har dött ut ännu.

julgran
214 Inlägg
12 mars 2008
Den långhåriga är ju värdensavskum och inte  dom så kallade "ragarna" på filmen.

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 mars 2008
skulle gett den där långhåriga limsniffande tönten en  fet smäll och sen släpa han me bilen några varv runt görla hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 mars 2008
Children-Of-Bodom skrev:

gick ej att höra låten ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

132 Inlägg
12 mars 2008
hehe lite rolig var ju filmen när han gjorde intervjun o gick runt bilarna, Han måste ju vara snabb tänkt för att få ihop allting där tycker jag iallafall:D   

"Vit modell är ganska vanligt, Det har ju då med den här nationalist kulturen som frodas, att det ska vara vita grejer helt enkelt"  lol Även det där med "hembränt gott o billigt, främjar smyg alkisarna" :lol:etc.

Fasen är väl inget direkt att haka upp sig på ? 

Många som säger saker om saab också, men bara spela med, visst blir det för jobbig så är väl en knytnäve inte fel.

Men det där tycker jag var väldigt oskyldigt på sitt sätt då han var en rolig kille som gör bort sig big_smile

SpeedFreakZ Sweden
www.osse.cc

40 Inlägg
12 mars 2008
Osse skrev:
hehe lite rolig var ju filmen när han gjorde intervjun o gick runt bilarna, Han måste ju vara snabb tänkt för att få ihop allting där tycker jag iallafall:D   

"Vit modell är ganska vanligt, Det har ju då med den här nationalist kulturen som frodas, att det ska vara vita grejer helt enkelt"  lol Även det där med "hembränt gott o billigt, främjar smyg alkisarna" :lol:etc.

Fasen är väl inget direkt att haka upp sig på ? 

Många som säger saker om saab också, men bara spela med, visst blir det för jobbig så är väl en knytnäve inte fel.

Men det där tycker jag var väldigt oskyldigt på sitt sätt då han var en rolig kille som gör bort sig big_smile

håller med dig.

Hellre herpes än saab:p

Sök