3000
Sök

Volvo raggare blir mobbade (film)

1 174 Inlägg
12 mars 2008
haha så grymt sjuk kille..

"If you're in control, you're not going fast enough"

12 Inlägg
12 mars 2008
ironhead skrev:
skulle gett den där långhåriga limsniffande tönten en  fet smäll och sen släpa han me bilen några varv runt görla hehe

tänk på vad du säger,  alldig bra att hota folk, vare sig på internet eller öga mot öga. 

kan medela att 90% på detta forum skulle as garva en hel kväll om ni umgicks me rydde "aka den långhåriga jäven". denna poerson är bland dom ödmjukaste å roligaste jag känner.

kul iaf att några ser de roliga i filmen smile

och du som inte gilla att dom använde slingan från smoke on the whater elelr hur de stavas. du är säkert jätte duktig på gura å allt sånt där. men still going strong, finns många i värden som är bättre än ryd på gura, kanske är du en av dom. men att skapa en låt på fyllan direkt i studion å bara leka ihop å sen hamnar den på ett bilforum där X antal frågar efter låten säger mer än att sitta hemma å lära sig maiden solon via tabs!

over and out, mvh Robban

PBZ
Allt du behöver till bilen, från delar till kunskap!

124 Inlägg
12 mars 2008
satan vilken pinsam snubbe.. de är rätta sagt tvärt om.. snubbarna på volvon bryr sig gö inte ens.. moget

volvo är som aids, lätt att skaffa men svårt att bli av med

7 100 Inlägg
12 mars 2008
som sagt,bara volvo raggarna som klagar tongue
ja tkr han är störtskön ja,och att han kom på allting när han gick där,en annan skulle stå 5 minuter innan man hadde kommit på nåt tongue
Senast redigerat av bmx (12 mars 2008)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sleeper
3 084 Inlägg
12 mars 2008
bmx skrev:
som sagt,bara volvo raggarna som klagar tongue
ja tkr han är störtskön ja,och att han kom på allting när han gick där,en annan skulle stå 5 minuter innan man hadde kommit på nåt tongue

Ja precis wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
12 mars 2008
tragiska människa...!!

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

41 Inlägg
12 mars 2008
Känner mig lite irriterad för att han inte fick stryk!tongue  Men de var nog inte värt det för de var ju bara nån miffo kille som tror att han är nått....

Svinare
17 Inlägg
12 mars 2008
seriöst skum männsika alltså att han bara fick ideèn. jaja men vfr finns de så många som hatar gammla volvo bilar egentligen? dom är billiga bra håller för nästan allt, de e annat än vad man skulle kunna säga om hans Galant. och vfr förknippa gammla volvo med inavel, här nere kör dom iallafall Saab dom som tror dom e skit coola när dom kör utanför grundskolan och raggar fjortisar, men visst vissa saabar går som satan men dom e ju förskräkligt fula, dom likar ju för fan en bakvänd säl jävel. Alla Saab ägare e naturligt viss inte sånna men många av de jag träffat på iallafall. men nu kommer ni tycka jag e nån volvo raggare, men men tyck ni de, men jag tycker bara de billiga bra bilar som håller för de mesta

143 Inlägg
12 mars 2008
Kallar ingen här för volvoraggare men det är till störst del ägare av volvo 240/740 som tar åt sej och blir förbannade. Visst är volvo 240 och 740 bra o billiga bilar men jag tycker inte det är något speciellt med en volvo med kapade fjädrar, tonade rutor, någon ful board o någon vinge då och då. detta ser man var o vareviga dag så man har ju faktist börjat tröttna på sossecontainrar:P

712 Inlägg
12 mars 2008
P*ss dåligt ju.. vad var det roliga..? roll

Saabvilde!
1 708 Inlägg
12 mars 2008
Har ni inte tröttnat på denna tråden än ? big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

204 Inlägg
12 mars 2008
det är synd om flowerpower killen

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2008
Fritz_Jarhald skrev:
seriöst skum männsika alltså att han bara fick ideèn. jaja men vfr finns de så många som hatar gammla volvo bilar egentligen? dom är billiga bra håller för nästan allt, de e annat än vad man skulle kunna säga om hans Galant. och vfr förknippa gammla volvo med inavel, här nere kör dom iallafall Saab dom som tror dom e skit coola när dom kör utanför grundskolan och raggar fjortisar, men visst vissa saabar går som satan men dom e ju förskräkligt fula, dom likar ju för fan en bakvänd säl jävel. Alla Saab ägare e naturligt viss inte sånna men många av de jag träffat på iallafall. men nu kommer ni tycka jag e nån volvo raggare, men men tyck ni de, men jag tycker bara de billiga bra bilar som håller för de mesta

oj så fel du har ENLIGT MIG iaf... jag har haft en hel del volvo osv.. min uppfattning om dom är att dom är fula, grymt tråkiga att köra, slöa, gör inget annat än att jävlas osv... det enda positiva med volvo är väll att det är lätt att få tag på delar, delarna är billiga och att dom ofta är billiga i inköp... men funktions mässigt och utseendemässigt så är det skiiiit enligt mig, observera att det är JAG som tycker så här..

sen att saab är ful håller jag inte heller med om, saab är snygga bilar gemfört med volvo

hoppas ingen tar åt sig och blir sur, det var bara min mening om vad jag tycker det där smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 021 Inlägg
12 mars 2008
_Glenne_ skrev:
Fritz_Jarhald skrev:

oj så fel du har ENLIGT MIG iaf... jag har haft en hel del volvo osv.. min uppfattning om dom är att dom är fula, grymt tråkiga att köra, slöa, gör inget annat än att jävlas osv... det enda positiva med volvo är väll att det är lätt att få tag på delar, delarna är billiga och att dom ofta är billiga i inköp... men funktions mässigt och utseendemässigt så är det skiiiit enligt mig, observera att det är JAG som tycker så här..

sen att saab är ful håller jag inte heller med om, saab är snygga bilar gemfört med volvo

hoppas ingen tar åt sig och blir sur, det var bara min mening om vad jag tycker det där smile

Måste hålla med där, De flesta saabar är vackra skapelser om man jämför med div. skokartonger som rullar runt på vägarna

1 Inlägg
12 mars 2008
Det verkar huvudsakligen finnas två kategorier av kommentarer angående den här filmen som så uppenbart har rört upp mångas känslor här på vår fina lilla hemvist Garaget.org. I den första hittar vi svar som: ”långhårige fjanten som e så dumihuuvee, faan borde ta å klippa av sej håret och dra upp byxorna, å fan vad dåligt att mobbas han e ju en sån… o.s.v.” (lustigt nog i väldigt hög grad skrivna av folk som kör och/eller äger en Volvo, vad det säger om skribenten ifråga låter jag vara osagt).

I den andra kategorin finner vi de som uppskattar filmen och som uppenbarligen länge har velat se all världens Volvoraggare få den känga som de så förtjänar. Personligen sällar jag mig glatt till kategori nummer två. Jag skrattade gott åt det hela och anser att Volvoraggare rent allmänt är ett ganska tröttsamt släkte, oftast med dåligt ölsinne och härsken kropps odör.

Dock tror jag att ganska många även i kategori 2 har missuppfattat något här. Kanske (och håll i er nu), kanske är det så att han helt enkelt skiter rätt brutalt i motorer och bilar, ser inte direkt ut att vara hardcore Mullemeck... Kanske är det så, bara en tanke…

Grym låt btw

Frid!

Avstängd
914 Inlägg
12 mars 2008
Hahaha, man drar i den så går bilen fortare big_smile haha

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

1 Inlägg
12 mars 2008
Tanken har möjligen inte slagit någon att han inte finner något som helst intresse i att driva med just bilmärket volvo?

Utan snarare med folk som har det primära intresset att: Bryta mot tillåten hastighet, göra "lakritsremmar", lyssna på Eddie Meduza, köra rattfull, ragga på minderåriga brudar, parfymera sig med wunderbaum-doft, ha fördomar mot invandrare, kalla sig för nationalist/ev. patriot och trots det vara helt utan förmåga att kunna konstruera en vettig mening av sitt eget språk.

Volvo är nog bara med i bilden för att majoriteten blekfeta förortsraggare beter sig på det här viset och råkar köra bilar av just det märket.

Bara spekulationer från min sida.
Senast redigerat av Benke519 (12 mars 2008)

66 Inlägg
13 mars 2008
bra skrivet borka! haha

åk snowboard å plåta vet ja

143 Inlägg
13 mars 2008
hahah en bra beskrivning på en volvoraggare Benke519:D

Makaronborrare
993 Inlägg
13 mars 2008
Benke519 skrev:
Tanken har möjligen inte slagit någon att han inte finner något som helst intresse i att driva med just bilmärket volvo?

Utan snarare med folk som har det primära intresset att: Bryta mot tillåten hastighet, göra "lakritsremmar", lyssna på Eddie Meduza, köra rattfull, ragga på minderåriga brudar, parfymera sig med wunderbaum-doft, ha fördomar mot invandrare, kalla sig för nationalist/ev. patriot och trots det vara helt utan förmåga att kunna konstruera en vettig mening av sitt eget språk.

Volvo är nog bara med i bilden för att majoriteten blekfeta förortsraggare beter sig på det här viset och råkar köra bilar av just det märket.

Bara spekulationer från min sida.

Haha big_smile Törs man gissa på att denna tråden kommer spåra ut fullständigt nu?

Sök