men för f*n killen. köp en riktig stänkare till bil, en med fyrkrafs, morrande fyra, sisådär runt trehundra kusar, gärna en fyrdörrars sedan. toppa det hela med en överdriven vinge. det kan inte bli fel, o du kommer bli helt ensam om det, jag lovar. 'färg då?' tänker du, ja, jag föreslår en klar röd färg, kritvita fälgar till det o du har en bitchin' j*vla ride my friend. vad tror du?
Tror att jag har nåt liknande nu my man de måste va en sån jag har, måste göra om lite på den iaf, till en början.. får se hur nöjd jag blir då
Hur nöjd DU blir? Är väl oss andra du ska tänka på, vi som måste se åbäket Min fyra morrar (eller skorrar eller skramlar kanske) mer än din iallfall
Precis, så du inte vaknar på nätterna alltså aa, som den ä nu, känns de inte helt 100 me den.. de va nåt me subban tror mer på att de ä din som skramlar då
Toyota Supra mk IV, Bmw 850 csi, Bmw M5 eller varför inte nått med en BIG block typ chevelle eller liknande. Jänkare tappar ju inte direkt i värde så det är snarare en investering...
Toyota Supra mk IV, Bmw 850 csi, Bmw M5 eller varför inte nått med en BIG block typ chevelle eller liknande. Jänkare tappar ju inte direkt i värde så det är snarare en investering...
supran ä väldigt fin! 850:in ä för gammal. M5 ä stor, kanske en M3 SMG isf.. precis, en riktig muskelbil kanske vore nåt, gött me riktigt V8 muller! men där finns de inte så mycke väghållning o hämta, bara rakt fram isf