2951
Sök

Varför dessa säljare?

442 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Jaa va säger man, börjar bli less på alla som säljer en fin bil men som man inte kan köpa av pga denna förklaring av bilen:

http://www.blocket.se/vi/15515507.htm?ca=4_s

Måste nog ringa bara "för att" imorn och se hur mycket man fattar av säljaren...

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
11 mars 2008
ha ha skapligt mycket stavfel i den annonsen:P 
hoppas han pratar bättre än han skriver:P
lycka till med samtalet

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 mars 2008
Ser väl bra ut?
Ring honom och säg: 20.000, sista priset kompis!

Muahahaha

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
HEJ JAG SKA SÄLJA MIN VR6 PGRÅ UTLANDSK FLYTTA KANON SNYGG BIL DEN SKÖT JÄTTE BRA NY SKA&BISIKTAGT .FULLT UTRESSTAD BIL TAK LUCKA CÅNTRALÅS SVART SKIN SÄTTER SPORTSKIN STOLAR ALAMINUM FÄLGAR 17 TUMS SPORT AVGASSYSTEM SPORT LUFT FILTER STAYLAD RÖKE FRI DJUR FRI

Hej!

Jag ska sälja min VR6:a pga utlandsflytt. Kanonsnygg bil som är jättebra skött samt nyskattad och nybesiktigad.

Fullutrustad med bla:

Taklucka.
Centrallås.
Svarta sportstolar i skinn.
17-tums aluminiumfälgar.
Sportavgassystem och sportluftfilter.

Lätt stylad samt rök- och djurfri.

Nu då ??  wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 mars 2008
TBOC_Razor skrev:
HEJ JAG SKA SÄLJA MIN VR6 PGRÅ UTLANDSK FLYTTA KANON SNYGG BIL DEN SKÖT JÄTTE BRA NY SKA&BISIKTAGT .FULLT UTRESSTAD BIL TAK LUCKA CÅNTRALÅS SVART SKIN SÄTTER SPORTSKIN STOLAR ALAMINUM FÄLGAR 17 TUMS SPORT AVGASSYSTEM SPORT LUFT FILTER STAYLAD RÖKE FRI DJUR FRI

Hej!

Jag ska sälja min VR6:a pga utlandsflytt. Kanonsnygg bil som är jättebra skött samt nyskattad och nybesiktigad.

Fullutrustad med bla:

Taklucka.
Centrallås.
17-tums aluminiumfälgar.

Nu då ??  wink

Just min tanke att göra! Tack för att jag slapp smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

1 661 Inlägg
11 mars 2008
okej?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 mars 2008
NxV skrev:
TBOC_Razor skrev:

Hej!

Fullutrustad med bla:

Taklucka.
Centrallås.
17-tums aluminiumfälgar.

Nu då ??  wink

Just min tanke att göra! Tack för att jag slapp smile

Skulle ärligt talat kunna starta en jaktklubb som bara jagar folk som skriver på det där viset, fattar inte att man kan vara så lat att man inte ens orkar anstränga sig lite i ett par minuter för att skriva en snygg text som är lättläst och som folk faktiskt förstår utan att behöva läsa den som om det vore något krypto man ska lösa.

EDIT: Och sen så tjänar man ju dessutom på att skriva vettigt när det handlar om just en annons så man tycker ju iaf att dom borde anstränga sig lite för att kunna få lite fler svar/mer betalt.
Senast redigerat av TBOC_Razor (12 mars 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

12 mars 2008
TBOC_Razor skrev:

Hej!

Fullutrustad med bla:

Taklucka.
Centrallås.
17-tums aluminiumfälgar.

Nu då ??  wink

vad är sportskin?lol

280 Inlägg
12 mars 2008
Det finns många meningslösa trådar här på garaget....... Och det här är en av dom.

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
12 mars 2008
17 TUMS SPORT AVGASSYSTEM

hihihi

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

DFFL
9 020 Inlägg
12 mars 2008
Vad fan ska han annars skriva?
Kan han inte svenska språket så kan han ju inte heller skriva korrekt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

442 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
nizze15 skrev:
Det finns många meningslösa trådar här på garaget....... Och det här är en av dom.

jaaa jag vet big_smile Men dom är jobbiga.

FireTraXX skrev:

nope så sant men stora versaler och allt xD blev dessutom lurad av en utläning i sommar som sa "finns bara liiite rost" nää HELA bilen va rost han hade tagit en sprayburk dagen innan och färjat över all rost och kom med svar "det är lagat" lol mad Skällde ut han o sa att han skulle tänka på va fan han säger i tele innan man åker 18 mil för en bluff!

Jaja denna annons va kul att läsa iaf big_smile

Noiseprojekt
12 mars 2008
FireTraXX skrev:

Be nån som kan svenska att skriva?!

8 156 Inlägg
12 mars 2008
Han hade ju kanske kunnat ta hjälp av en svenskskrivande kompis?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 mars 2008
TBOC_Razor skrev:
Skulle ärligt talat kunna starta en jaktklubb som bara jagar folk som skriver på det där viset, fattar inte att man kan vara så lat att man inte ens orkar anstränga sig lite i ett par minuter för att skriva en snygg text som är lättläst och som folk faktiskt förstår utan att behöva läsa den som om det vore något krypto man ska lösa.

EDIT: Och sen så tjänar man ju dessutom på att skriva vettigt när det handlar om just en annons så man tycker ju iaf att dom borde anstränga sig lite för att kunna få lite fler svar/mer betalt.

han är väll van av att vi svenskar serverar allt på ett silverfat åt han så då spelar de ju inge roll?
han kan la skriva så om han vill, finns ingen som nånsin kommer klaga på det.. för de är ju hets mot folkgrupp eller nått i den stilen wink

sen så har han ju inte haft de minsta behov av att kunna varken svenska eller engelska trots att han bor i sverige?... iallafall så är han helt enkelt van.. blir den inte såld snart så säljer väll socialen den åt han roll

18 Inlägg
12 mars 2008
undra vad hans bil sköt jättebra? haha

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
12 mars 2008
Det finns folk som har vart här i Sverige några år pga olika omständigheter, det är inte lätt för visum att lära sig som vuxen en ny språk och det är inte det som är den viktigast men kanske att jobba för att försörja familjen.

Det är inte alla som lever på social, det finns även utlänska folk som är ärliga

Han kanske har fått goda nyheter från sitt land och gärna vill åka tillbaka eller?

Det finns många Svensk som har vart i skola för sova efter natten framför dataspel och inte kan skriva, de gömmer sig bakom dyslexi sjukdom

Jag tycker att det är stark för den man att han vågade skriva en annons på blocket och skriva så gott han kunde.
När man inte kan perfekt Svenska i tal och skrift då är det svårt.
Senast redigerat av alain (12 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

red daddy
2 maj 2008
Känner igen den VR6:an... Den kördes duktigt HÅRT i racen i Lidköping 2003? typ
Men den gick bra. DÅ...
Nu? hmm

Sök