3330
Sök

hur många har kugga när ni tog körkortet:D?

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 mars 2008
A_Lindahl skrev:
te_wik skrev:
allt på första.

gratis lektioner = 0 kr
teori = 180 kr
halkbana = 1650 kr
Plastkortet = 200 (?) kr
Totalt: 2030 kr

Hmm, ser rätt billigt ut, måste hamissat nåt.

Mvh Tommy

1650? Det är billigt de..

Har hört att det kostar 2000:- överallt, men de var ju fel.. tongue

Teori: 51 Första försöket, 56 Andra
Uppkörning: På första försöket

För mig kostade det 0:- wink

30 Inlägg
12 mars 2008
bokia skrev:
hejsan hur många har kugga på skrivningen eller körningen? vad kugga ni för?

jag kugga idag iaf:( tråkigt...

han sa att ja inte va nog uppmärksamm när ja backa runt hörn. piss grej.

hoppas jag får ny tid snart:)

ha de gött:)

Tråkigt för dej, det är inget att ta personligt..!
Jag fixade uppskrivningen utan bekymmer men kuggade på uppkörningen första gången, åxå på en pissgrej, Förprövaren tyckte att jag VÄJDE FÖR DÅLIGT...! hur irriterande var inte de liksom.... :S

En Annan Beräknar Framgång Genom Bakvagnens Avvikelser Från Färdriktningen

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
13 mars 2008
klarade allt på första till b

tänkte ta ce men pallar inte och plugga så räcker med b och att man vet jag sumpade inte 1 enda försök=D
wink

Son Of Murphy
782 Inlägg
13 mars 2008
Jag är sån där som måste göra om två gånger, allting! big_smile
Närå, men B-kortet tog jag på två körningar o två skrivningar.
C-kortet däremot tog jag på 3 eller 4skrivningar. Körningen på 2 och Funken på 2

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

German Engineering
9 083 Inlägg
13 mars 2008
Klarade teorin på 4:e försöket, 53 poäng smile men jag fick 51 poäng 3 ggr, det kallar jag otur
Uppkörningen fixade jag på 1:a försöket wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Rocketdog
270 Inlägg
13 mars 2008
Jag kuggade på att när jag hade fickparkerat i en backe och var påväg ut så tyckte hon att jag komm för nära en parkerad bil. men bilen skulle ha lätt kommit förbi hmm

jävla paragrafryttare.... smile
men teorin gick helt felfritt big_smile
Senast redigerat av Criton (13 mars 2008)

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

Smålänning
7 883 Inlägg
13 mars 2008
Tog båda på första smile Fick ju betala andra försöket själv om jag hade kugga, och de har man inte råd med wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

250 Inlägg
13 mars 2008
jag klarade min teori och uppkörning på andra försöket tongue och mitt körkort kostade mig riktigt mycke eftersom jag inte övningskörde hemma. sad och jag betalade allt själv

julgran
214 Inlägg
13 mars 2008
klara allt på första så det blev billigt och bra smile

badboy for life
356 Inlägg
13 mars 2008
karade dåde teori och körningen på första försöket sen när det var 6mån kvar på min prövotid så körde jag mot rödjus och vipps så var där så klart poliskontroll som filmade mig så dom klippte kortet på plats fick vänta i 2mån sen skrev jag upp igen klarde den på 1försöket klarade även uppkörningen på första försöket men jag har en polare som kuggade på halkan vet inte hur han klarade det men han gjorde det lol

leva bör man ändå dör man

13 mars 2008
jag kugga teorin 2ggr. 51 på första o 50 på andra, sen klara jag det med 54 poäng. uppkörningen klarade jag på första försöket smile. körde i kanske 25-30 min o klarade det utan problem.

250 Inlägg
13 mars 2008
Hur lång tid är provtiden? någon som vet?
Senast redigerat av Kroat (13 mars 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2008
klarade hela körkortet utan att öppna körkortsboken... klarade teorin på första.. sen uppkörningen kuggade jag första, för jag fick en grinig och sur gubbe så jag vart så jävla nervös.. sen andra försöket fick jag en jätte trevlig person och då vart jag jätte lugn och klarade det galant, synd att man inte fick han första gången... men men smile
Senast redigerat av _Glenne_ (13 mars 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

281 Inlägg
13 mars 2008
Klarade allt på en gång. Blev lite förvånad själv eftersom när man pluggat i skolan så har man bara läst och läst och inget fastnat.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Intresseklubben
673 Inlägg
13 mars 2008
Teori på tredje försöket.. uppkörningen på första smile

/Mvh Andreas

badboy for life
356 Inlägg
13 mars 2008
Kroat skrev:

har för mig att den är 2år men det var tal om att ändra den till 5år ett tag men för att vara på den säkra sidan tycket jag att du ska ringa till din körskola där du tog ditt körkort och fråga dom

leva bör man ändå dör man

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Prövotiden är 2 år.

:]
469 Inlägg
13 mars 2008
kugga en gång på teorin fick 51 lite surt andra gången 58 uppkörningen klara ja på första big_smile

250 Inlägg
13 mars 2008
zorro skrev:
Kroat skrev:

har för mig att den är 2år men det var tal om att ändra den till 5år ett tag men för att vara på den säkra sidan tycket jag att du ska ringa till din körskola där du tog ditt körkort och fråga dom

Okej, tack så mycket smile

140 Inlägg
13 mars 2008
3e gången gillt heter de ju wink

Körde upp 2ggr privat, inom loppet av 2 veckor, dagen efter andra kuggningen skrev jag in mig på körskola, tog 4 lektioner inkl landsväg (där dom bara kolla att jag kunde allt, lärde mig inte något nytt), dom tyckte att jag kunde allt och fick uppkörning fredagen nästa vecka. Körde exakt lika dant för en tredje gång (enda skilnaden var att det var en körskolebil), fick kortet efter 20-30 minuter, han tyckte jag körde perfekt!

Slutsats, dom är k*kar mot privatister!

Gasar till det rasar

Sök