2863
Sök

Melodifestivalen Suger Ku*k!!!!

674 Inlägg
16 mars 2008
#61
Musik ska förmedla något, en känsla, en berättelse,  eller båda.   Jag tycker inte att man kan tävla med musik som de gör. De förstör då den här känslan av förmedlan & berättelsen.  & musiken låter själlös.  Massproducerad, med syfte att vara större, mer omtyckt  & bättre än konkurenterna.  & då försvinner meningen med musiken.  Den blir värdelös även om musiken kan "låta" bra.... Är det någon som håller med mig?

With great freedom comes great responsebility

226 Inlägg
16 mars 2008
#62
Sure, man är väl inte patetisk... men orka sitta här och skriva om hur mycke man hatar det?

674 Inlägg
16 mars 2008
#63
Rushman skrev:
Breexiz skrev:
Skaffa er ett liv istället för att skriva om hur mycket ni hatar melodifestivalen. Ni ÄR bra mycket mer patetiska än vad en person som tittar på Melodifestivalen någonsin kommer bli...
Precis!
Hehehe!   Här har vi vist några som tar åt sig, antagligen för att de sitter klistrade vid rutan.   Det är bara att vänja er. Det är en del av mänskligheten att diskutera om allt & inget. Så har det alltid varit & kommer alltid att vara!     Nu... Vem är det som är patetisk här igentligen...

With great freedom comes great responsebility

341 Inlägg
16 mars 2008
#64
Bara för att man inte hatar ett program som går på tv, betyder det inte att man älskar det? Men det är nog så ni uppfattar det.. Jag tycker inte att det är patetiskt att hata något, jag anser bara att det är patetiskt att slösa tid på att uttrycka sitt hat för ett tv-program, iaf starta en värdelös tråd om det? Ni borde själva inse att det är rätt sorgligt! Jag kan inte göra något annat än att skratta, HAHA!
Sedan att ni sitter och klagar på DEM som gillar Melodifestivalen.. skriver att de är det ena och det andra.. DET är otroligt patetiskt och omoget om inte annat. Vissa måste trycka ner andra för att må bättre själva..
Senast redigerat av Breexiz (16 mars 2008)

Drive it like you stole it

674 Inlägg
16 mars 2008
#65
Breexiz skrev:
Bara för att man inte hatar ett program som gåt på tv, betyder det inte att man älskar det? Men det är nog så ni uppfattar det.. Jag tycker inte att det är patetiskt att hata något, jag anser bara att det är patetiskt att slösa tid på att uttrycka sitt hat för ett tv-program, iaf starta en värdelös tråd om det? Ni borde själva inse att det är rätt sorligt! Jag kan inte göra något annat än att skratta, HAHA!
Sedan att ni sitter och klagar på DEM som gillar Melodifestivalen.. skriver att de är det ena och det andra.. Ni borde väl också inse att alla gillar inte samma saker, så istället för att klaga på vad andra ser/inte ser på skaffa en hobby!
Välkommen till klubben!   big_smile

With great freedom comes great responsebility

166 Inlägg
16 mars 2008
#66
fishn skrev:
Sure, man är väl inte patetisk... men orka sitta här och skriva om hur mycke man hatar det?
Ja du tänk om ingen orkade skriva någonting om nånting!!!
Varken du eller jag kan väll avgöra vad ANDRA ska skriva och var!!!!

Aja skit samma nu ska jag ta mig en öl och titta på någon skit film.
Senast redigerat av OPCPiraten (16 mars 2008)


166 Inlägg
16 mars 2008
#67
Breexiz snälla ta en bira och lugna ner dig lite. SKIT samma om folk hatar melodifetivalen samt SKIT samma att folk älskar dito. Att bli helt till sig för att folk ej kommer överens ang en (i stora sammanhang) rätt trivial fråga är väll rätt så överdrivet. Låt folk tjafsa lite om detta, jag lovar jag kan bjuda alla som diggar festivalen på en öl eller två fast jag tycker skiten är just det SKIT. Tror ingen tycker någon är en bättre/sämre människa för han/hon gillar/inte gillar MELODIFESTIVALEN.

Nu har jag fan skrivit för mycket i denna tråd: Så till er alla från.....mig....han en riktigt skön kväll


226 Inlägg
16 mars 2008
#68
OPCPiraten skrev:
fishn skrev:
Sure, man är väl inte patetisk... men orka sitta här och skriva om hur mycke man hatar det?
Ja du tänk om ingen orkade skriva någonting om nånting!!!
Varken du eller jag kan väll avgöra vad ANDRA ska skriva och var!!!!

Aja skit samma nu ska jag ta mig en öl och titta på någon skit film.
Oj Oj vad vi brusar upp, lite fler utropstecken tack wink

687 Inlägg
17 mars 2008
#69
Ramrod skrev:
Musik ska förmedla något, en känsla, en berättelse,  eller båda.   Jag tycker inte att man kan tävla med musik som de gör. De förstör då den här känslan av förmedlan & berättelsen.  & musiken låter själlös.  Massproducerad, med syfte att vara större, mer omtyckt  & bättre än konkurenterna.  & då försvinner meningen med musiken.  Den blir värdelös även om musiken kan "låta" bra.... Är det någon som håller med mig?
Där håller jag med dig helt. precis så tycker jag också.

341 Inlägg
17 mars 2008
#70
OPCPiraten skrev:
Breexiz snälla ta en bira och lugna ner dig lite. SKIT samma om folk hatar melodifetivalen samt SKIT samma att folk älskar dito. Att bli helt till sig för att folk ej kommer överens ang en (i stora sammanhang) rätt trivial fråga är väll rätt så överdrivet. Låt folk tjafsa lite om detta, jag lovar jag kan bjuda alla som diggar festivalen på en öl eller två fast jag tycker skiten är just det SKIT. Tror ingen tycker någon är en bättre/sämre människa för han/hon gillar/inte gillar MELODIFESTIVALEN.

Nu har jag fan skrivit för mycket i denna tråd: Så till er alla från.....mig....han en riktigt skön kväll
Jag är lugn.. Aldrig brusat upp mig.. Bara påpekar!
Senast redigerat av Breexiz (17 mars 2008)

Drive it like you stole it


Sök