Ja.. detta har säkert fler än jag funderat över. Hur gammal alla är å vad sysslar alla med osv.. såå, hur gammal är du å vad sysslar du med??
Själv så e jag en göbbe om man så vill säga på 21år, blir 22 te sommarn, är tocken lastbilchaffis, men för tillfället så har jag det ansvarsfulla arbetet som Fritidsforskare (arbetslös)
Då är jag en av dom äldre 43 år Egenföretagare som i dagarna säljer sitt företag och funderar vad man ska hitta på!! är utbildad elektriker, utbildad bilplåtslagare och har jobbat med bilglas i 25 år och haft eget företag i 10 år som glasmästare
Då är jag en av dom äldre 43 år Egenföretagare som i dagarna säljer sitt företag och funderar vad man ska hitta på!! är utbildad elektriker, utbildad bilplåtslagare och har jobbat med bilglas i 25 år och haft eget företag i 10 år som glasmästare
Kanske en riktigt skön semester? orkar du inte ha kvar firman lr?
är nitton blir 20 2 juni -07... har gått om gymnasiet går FP Transport i eksjö.. emmellan åt jobbar jag på Tk Trailer o boxholm och bygger båt trailers o släpor... efter skolan blir det lumpen som Förare stridsfordonstransport