3418
Sök

Vem vill dejta min killkompis?

Volvofreak
356 Inlägg
17 mars 2008
_ZooN_ skrev:
Nu får ni sluta stöta på min Jenny cool

Är det så illa att vår vän inte hittar någon att kela med, är jag inte den som tackar nej! (om jag får för dig Jenny?)

Ps. Till er som vill veta lite mer om honom så kan jag säga att han gillar, eller rättare sagt ÄLSKAR att lyssna på Danny, och hans favvo låt är "If only you.."

Hehe.. e de verkligen en tjej han vill ha??tongue

// Andreas
S40N T5-04

Better than God \o/
1 883 Inlägg
17 mars 2008
hummer89 skrev:
är det inte smartare att leta dejts på dejtingsidor?...

TTTTT skrev:
Lägg ut en add på en annan sajt i stället !
det här är ett bilforum och ingen dejting sida!

Tega skrev:
Det är kanske lite skruvat och lägga ut en kontaktannons på en bilsida med 90% pågar... men alla är vi olika. Lycka till smile

HA HA!!!  lol

Hade rubriken varit "Vem vill dejta min TJEJkompis"  hade det vart fullt med trånande killar som vill ha någe att stoppa snoppen i. Då hade de där svaren nog inte kommit....  tongue
Senast redigerat av MrTurbo (17 mars 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Dr Snuggles
956 Inlägg
17 mars 2008
MrTurbo skrev:
hummer89 skrev:
är det inte smartare att leta dejts på dejtingsidor?...

TTTTT skrev:
Lägg ut en add på en annan sajt i stället !
det här är ett bilforum och ingen dejting sida!

Tega skrev:
Det är kanske lite skruvat och lägga ut en kontaktannons på en bilsida med 90% pågar... men alla är vi olika. Lycka till smile

HA HA!!!  lol

Hade rubriken varit "Vem vill dejta min TJEJkompis"  hade det vart fullt med trånande killar som vill ha någe att stoppa snoppen i. Då hade de där svaren nog inte kommit....  tongue

Haha så sant, så sant .
Räcker ju med att kolla på alla kommentarer på bilar där tjejer är med på bilderna .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Lidhultare.
325 Inlägg
17 mars 2008
hahaha @ Mrturbo big_smile

-Twiajävlen-

69 Inlägg
17 mars 2008
_ZooN_ skrev:

Är det så illa att vår vän inte hittar någon att kela med, är jag inte den som tackar nej! (om jag får för dig Jenny?)

Ps. Till er som vill veta lite mer om honom så kan jag säga att han gillar, eller rättare sagt ÄLSKAR att lyssna på Danny, och hans favvo låt är "If only you.."

haha avis bara för att jag kan Dannys låt-texter? tongue
men nu när det tydligen är officiellt så kan jag ju lika gärna säga att jag är ju inte den som tackar nej till en natt med dig snäckan wink

16 Inlägg
17 mars 2008
DaAddez skrev:
_ZooN_ skrev:

Hehe.. e de verkligen en tjej han vill ha??tongue

hehehe,  touche´ big_smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 mars 2008
hehe Danny tongue

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
17 mars 2008
cool tråd.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

91 Inlägg
17 mars 2008
Hade vart roligare att lägga upp om vem som ville dejta min tjejpolare ist.. DÅ jävlar hade det vart full fräs i tråden.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 mars 2008
Nog ingen som vågar de tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
17 mars 2008
Tänk om en tjej får för sig att öppet gå ut här i tråden med att hon är singel och villig. Snacka om överbelastning i hennes gästbok smile. Jag hade då inte gjort det om jag haft bröst tongue

Braaaaap?

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 mars 2008
philleHBG skrev:
haha avis bara för att jag kan Dannys låt-texter? tongue
men nu när det tydligen är officiellt så kan jag ju lika gärna säga att jag är ju inte den som tackar nej till en natt med dig snäckan wink

(väldigt)OT: Mums! tongue Du som Alexander Bard och jag som tysk läderpolis med nitar och en stenhård batong big_smile

Nä seriöst Phille så tror jag inte du behöver en datingtråd, du är tillräckligt bra för att själv kunna välja o vraka! cool

1 311 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
17 mars 2008
Ifall han behöver din hjälp så är han antagligen inget kap. tongue

(Nej, jag vill inte dejta honom.)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

3 059 Inlägg
17 mars 2008
Danny !! Hahahahaha
Kan hans låt-texter !! HAHAHAHAHAHAHAHAHA... vem fasiken tror du är AVIS på de.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA AH AH AHAHAH AHAH AHAH AHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAH AH AHAHAHAHAHAH A HAH AH AH AH AHAHAHAHAHA HAH AH AH AHAH AHAH

2 751 Inlägg
17 mars 2008
TTTTT skrev:
EclipseJenny skrev:
Heheh tack, ni som sa att de va off topic...kan man skriva o fråga vem som har sex i vilken bil o vem som fyller år när osv så kan man väll fråga vem som vill dejta vem? Har nog för mkt ilska i er som klagar!

Jag är inte ett dugg ilsken, och dessutom tycker jag att dom trådarna är lika av banan som den här tråden är.

skit i o skriv ifall du tycker det är så banan.. enklare kan de inte bli.

Who Djaa bless no man curse

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 mars 2008
Smajly skrev:
Danny !! Hahahahaha
Kan hans låt-texter !! HAHAHAHAHAHAHAHAHA... vem fasiken tror du är AVIS på de.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA AH AH AHAHAH AHAH AHAH AHA HAHAHAHAHAHAHAH AHAH AH AHAHAHAHAHAH A HAH AH AH AH AHAHAHAHAHA HAH AH AH AHAH AHAH

Hoppas att du skojar, precis som vi gjorde, för annars är det nog dig alla skrattar åt nu lol wink

Muttley
17 mars 2008
Trådstartare
har de gått så långt att man börjar låta ens vänner lägga upp en dejting tråd så har de väl gått långt smile finns tusentals med dejtingsidor.

undergroundracing
17 mars 2008
Trådstartare
90% killar som har svarat i tråden...hehe vet inte om det betyder nått. big_smile
Tycker de e dåligt med chicks som hänger här, flesta verkar vara upptagna med.
Ser ut som om denna tråden kommer spåra ur rätt snart wink

874 Inlägg
17 mars 2008
tkd_rille skrev:
har de gått så långt att man börjar låta ens vänner lägga upp en dejting tråd så har de väl gått långt smile finns tusentals med dejtingsidor.

:edit: tar tillbaka det jag nyss skrev då jag tog mig tid att läsa sidan innan, så det var inget. Fortsätt med vad det nu är ni gör här .. typ tongue
Senast redigerat av brillmongo (17 mars 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök